#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #وضعیت راه ها #ماه رمضان #هواشناسی #غزه #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

سه ستاره ایرانی در بین 500 بازیکن برتر جهان

نشریه معروف ورلد ساکر در معرفی 500 بازیکن برتر دنیا در سال جاری سه بازیکن از ایران را در فهرست خود قرار داده: مهدی طارمی‌، سردار آزمون، و علی علیپور.


  • تور مشهد لحظه آخری از 3,400,000 تومان
  • تور استانبول لحظه آخری از 10,570,000 تومان
  • پرستو بخشی که بود و چرا خودکشی کرد ؟ + متن بیانیه
  • ستاره جوان تیم ملی به دو راهی انتخاب استقلال یا پرسپولیس پاسخ داد
  • (تصویر) استوری جدید مهاجمی که خواهان حضور در پرسپولیس است
  • قیمت خودروی جنجالی ۱۴۰۳ / پارس چند شد؟
  • خبر مهم وزیر کار دربار ه افزایش حقوق بازنشستگان
  • نشانه های یک دوستی سمی | آیا فرزند شما دوستی سمی دارد؟
  • کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد
  • آغاز به کار اولین زنجیره اتصال تولید به مصرف مصالح در صنعت ساختمان
  • اسامی شرکت کنندگان مسابقه مردان آهنین و ساعت پخش و تکرار دقیق آن

  • به گزارش "ورزش سه"، در فهرست منتشر شده از طر ف نشریه ورلد ساکر که 500 بازیکن برتر دنیا در سالی که گذشت را انتخاب کرده نام سه بازیکن ایرانی دیده می‌شود. دو لژیونر موفق و یک گلزن موفق داخلی. سه ستاره ایرانی در فهرست 500 نفره ورلد ساکر مهدی طارمی، سردار آزمون و علی علیپور هستند.

    مهدی طارمی

    ورلد ساکر در معرفی مهدی طارمی ستاره ایرانی ریو آوه مطلب خود را با اشاره به نقل قولی از کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه شروع می‌کند که در ابتدای فصل جاری درباره مهدی گفته بود: " قصدم بی احترامی به ریو آوه یا لیگ پرتغال نیست ولی مهدی بازیکنی است که باید در سطح بالاتری بازی کند".

    ورلد ساکر می‌گوید حالا که یک سال از این صحبتها گذشته می‌توان با نظر کاروالیال درباره مهاجم توانمند ایرانی کاملاً موافق بود. طارمی روز 23 آگوست در اولین دیدار فیکس خود برای ریو آوه در مقابل آوس هت تریک می‌کند. موتور طارمی از آن زمان روشن شده و او تا پایان فصل به طور میانگین در هر دو بازی یک گل برای ریو آوه که در فوتبال پرتغال تیمی متوسط به حساب می‌آید به ثمر می‌رساند. درخشش طارمی به خصوص از آن جهت برجسته‌تر بوده که او در بازی‌های بزرگ برای تیم ریو آوه گل‌هایی بسیار حساس به ثمر رسانده.

    زمانی که طارمی وارد لیگ پرتغال شد فوتبالدوستان پرتغالی کنجکاو بودند که بدانند این مهاجم ایرانی چه توانایی هایی دارد. آمار گلزنی او در پرسپولیس ایران و سپس در قطر باعث شده انتظارها از او نسبتاً بالا باشد.

    کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران که شم گلزنی و تکنیک بالای طارمی را از نزدیک می‌شناخت شک نداشت که او می‌تواند در لیگ پرتغال بدرخشد. طارمی گفته بود: " من به خاطر کارلوس کی روش به پرتغال آمده ام. او معتقد بود اینجا برای من خوب است. چه از نظر نوع زندگی و چه از نظر فوتبالی. حق با او بود. مردم پرتغال رفتار خیلی دوستانه ای دارند و ریو آوه یک باشگاه خانوادگی است و این برای بازیکنی که از آسیا می‌آید خیلی مهم است".

    طارمی که فوتبالیستی قدبلند با اندامی ورزیده است از بدن خود در جریان بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند ولی تکنیک بالا، دو پا بودن و جاگیری مناسب در مقابل دروازه حریف است که او را به ستاره ای درجه یک و آینده دار تبدیل کرده است.

    سردار آزمون

    ستاره ملی پوش ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ که در پایان فصلی که گذشت عنوان آقای گلی لیگ روسیه را بدست آورده در دوران هشت ساله حضورش در فوتبال روسیه گلهای بی شماری به ثمر رسانده و نامش را به عنوان یکی از بهترین گلزنان ایرانی به ثبت رسانده.

    سردار در روبین کازان، روستوف و حالا زنیت همیشه مهاجمی درخشان بوده. ورلد ساکر به بازی‌های عالی سردار در تیم ملی ایران اشاره کرده و می‌گوید او بارها به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس لینک شده و احتمال اینکه به زودی چمدان‌هایش را بسته و راهی بریتانیا شود وجود دارد.

    علی علیپور

    ورلد ساکر از علی علیپور به عنوان مهاجم گلزن پرسپولیس و تیم ملی ایران یاد کرده و می‌گوید گلزنی‌های او در چهار قهرمانی پیاپی اخیر پرسپولیس در لیگ ایران نقش مهمی داشته.

    ورلد ساکر به شایعات درباره پیشنهادهای اروپایی علیپور اشاره کرده و می‌گوید احتمال اینکه مهاجم 25ساله پرسپولیس به زودی راهی اروپا شود بالا است.

     


    پویشگر: خبرپو     منبع: ورزش سه

    ۱۳:۲۱:۱۳ | یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | Sunday 09 / 08 August / 2020
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز