#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #وضعیت راه ها #ماه رمضان #هواشناسی #غزه #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

برنامه هفته 29 لیگ برتر | استقلال به دنبال جواز لیگ قهرمانان آسیا

بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر روز شنبه به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شوند.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 7,990,000 تومان
  • تور وان لحظه آخری از 3,900,000 تومان
  • قابل توجه مالکان خودرو / این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • ثبت افزایش سرمایه فملی
  • قیمت جدید ساینا، کوییک و شاهین اعلام شد + ۶ فروردین
  • میزبانی دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ از شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر
  • ستاره جوان تیم ملی به دو راهی انتخاب استقلال یا پرسپولیس پاسخ داد
  • پرستو بخشی که بود و چرا خودکشی کرد ؟ + متن بیانیه
  • قیمت خودروی جنجالی ۱۴۰۳ / پارس چند شد؟
  • (تصویر) استوری جدید مهاجمی که خواهان حضور در پرسپولیس است

  • به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ نوزدهم به هفته بیست و نهم رسید و بازی‌های این هفته از مسابقات به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در مهمترین بازی‌ها پرسپولیس قهرمان در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود، استقلال در تهران از پیکان پذیرایی می‌کند و تیم‌های سپاهان و شهرخودرو نیز در دیداری سرنوشت‌ساز برای کسب سهمیه در اصفهان به مصاف هم می‌روند. تمامی ۸ بازی این هفته از بازی‌ها روز شنبه از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شوند.

    گل گهر - پرسپولیس / ورزشگاه امام علی سیرجان

    تیم رده یازدهمی گل گهر که با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ دیدار قبلی، خود را از قعر جدول جدا کرده، این هفته مقابل قهرمان زودهنگام این فصل قرار می‌گیرد. شاگردان جلالی درصورت برتری در این بازی بقای خود در لیگ برتر را تاحدود زیادی قطعی می‌کنند.

    پرسپولیس هم که با ۱۴ امتیاز اختلاف درصدر جدول لیگ برتر قرار گرفته، بعد از ۷ پیروزی متوالی، در ۲ بازی اخیر تنها یک امتیاز به دست آورده است. وحید امیری به دلیل محرومیت در دیدار این هفته غایب خواهد بود و با توجه به مصدومیت محمد نادری، باید دید یحیی گل‌محمدی از کدام بازیکن در پست دفاع چپ استفاده می‌کند. بشار رسن نیز در تمرین روز پنجشنبه مصدوم شد و حضور او در دیدار مقابل گل‌گهر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

    پرسپولیس و گل گهر تاکنون تنها یک بار به مصاف هم رفتند و این بازی که به دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی باز می گردد با تک گل مهدی ترابی به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. پرسپولیس با ۴۰ گل زده، دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد و با ۱۴ گل خورده  بهترین خط دفاعی لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

    هفته بیست و نهم لیگ برتر/ رقابت استقلال و پرسپولیس با فانوس به دست‌ها

    تیم داوری:

    داور: مهدی سیدعلی
    کمک داور اول: محمد هاشمی نسب
    کمک داور دوم: یوسف مغروری
    داور چهارم: یعقوب آشوری
    ناظر داوری: ابوطالب طاهریان
    تراکتور - ماشین سازی/ ورزشگاه یادگار امام تبریز

    دربی تبریز برای هر ۲ تیم اهمیت بالایی دارد و هر تیم در این بازی برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کند. تراکتورِ رده سومی که یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می‌آید، برای عقب نماندن از کورس بالای جدولی‌ها به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارد و ماشین سازی هم که یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ آزادگان است با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

    ماشین سازی از ۱۲ بازی قبلی تنها صاحب ۶ امتیاز شده و همین موضوع باعث شده است تا تیمی که تا رتبه هشتم جدول هم بالا آمده بود حالا در هفته‌های پایانی برای بقا در لیگ تلاش کند. هومن افاضلی (سرمربی) و شاهین توکلی در این دیدار به دلیل محرومیت غایب هستند.

    تیم داوری:

    داور: یاسر همرنگ
    کمک داور اول: محمدرضا منصوری
    کمک داور دوم: مهدی عالیقدر
    داور چهارم: امیرسامان سلطانی
    ناظر داوری: رحیم رحیمی مقدم
    نساجی - ذوب آهن/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

    بعد از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر، نساجی همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهد و در این بازی‌ها از تیم‌های مدعی پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد امتیاز به دست آورده است. تیم محمود فکری که بدون استرس بابت سقوط بازی‌های خود را برگزار می‌کند، این هفته میزبان ذوب آهن رده دهمی است و در ۹ بازی قبلی تنها ۵ بار دروازه اش باز شده است.

    اما ذوبی‌ها طی روز‌های اخیر اعلام کردند که یک بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است و در غیاب این بازیکن، شاگردان بوناچیچ به مصاف نساجی می‌روند. محمد عرفان معصومی از نساجی به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.

    تیم داوری:

    داور: مرتضی منصوریان
    کمک داور اول: جعفر مهاجر
    کمک داور دوم: فرهاد فرهادپور
    داور چهارم: کیوان علیمحمدی
    ناظر داوری: فریدون اصفهانیان
    استقلال - پیکان/ ورزشگاه آزادی

    انگیزه‌های متفاوت ۲ تیم و آمار خوب هجومی استقلال و پیکان، احتمال برگزاری یک مسابقه جذاب را افزایش می‌دهد. آبی‌ها که با ۵۰ گل زده بهترین خط حمله لیگ محسوب می‌شوند در مقابل پیکانی قرار می‌گیرند که با وجود قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم با زدن ۳۶ گل سومین خط حمله برتر لیگ است.

    استقلال با ۴۹ امتیاز و اختلاف ۲ امتیازی نسبت به فولاد رده سومی در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و پیکان هم تنها یک امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی مصدومان استقلال هستند و عبدالله ویسی سرمربی خودروسازان هم به دلیل مسائل انضباطی نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

    هفته بیست و نهم لیگ برتر/ رقابت استقلال و پرسپولیس با فانوس به دست‌ها

    تیم داوری:

    داور: پیام حیدری
    کمک داور اول: محمدرضا ابوالفضلی
    کمک داور دوم: جلیل شعرانی
    داور چهارم: سعید رحیمی مقدم
    ناظر داوری: حسین خانبان
    سایپا - نفت مسجد سلیمان/ ورزشگاه دستگردی تهران

    یکی دیگر از تیم‌هایی که خطر سقوط به لیگ آزادگان را احساس می‌کند سایپای تهران است. نارنجی پوشان از ۷ بازی قبلی خود ۶ مسابقه را با تساوی به پایان رسانده اند. برد سایپا در این بازی می‌تواند حکم بقای این تیم را امضا کند و شکست آن‌ها هم همه چیز را به هفته پایانی موکول می‌کند.

    نفتی‌ها نیز که یکی از ۴ تیم باقی مانده در جام حذفی هستند، در لیگ برتر با ۱۶ تساوی، بیش از هر تیم دیگری بازی‌های خود را با تساوی به پایان رسانده‌اند. شاگردان تارتار هم هیچ نگرانی بابت سقوط در جدول ندارند و اختلاف ۵ امتیازی آن‌ها با ذوب‌آهن رده نهمی، باعث شده تا بازی‌های آخر این تیم در لیگ، جنبه بازی تدارکاتی برای رقابت‌های حذفی باشد.

    تیم داوری:

    داور: حسین زیاری
    کمک داور اول: محمدرضا مدیر روستا
    کمک داور دوم: رضا حیدری
    داور چهارم: حسین زمانی
    ناظر داوری: علی نقی مصطفی نژاد
    صنعت نفت - شاهین شهرداری/ ورزشگاه تختی آبادان

    ۴ شکست از ۶ بازی قبلی صنعت نفت، باعث شد تا این تیم از کورس رقابت برای کسب سهمیه جا بماند. نفتی‌ها در پایان لیگ به بهترین رتبه‌ای که می‌توانند دست پیدا کنند، همین رتبه هفتم خواهد بود. آبادانی‌ها نیم‌فصل نخست را با ۸ برد به پایان رسانده‌ بودند و در رقابت‌های نیم‌فصل دوم تنها ۲ بار طعم پیروزی را چشیده‌اند.

    اما این بازی شاید شاهین را به صورت رسمی راهی لیگ آزادگان کند. بوشهری‌ها حتی با کسب تساوی هم به‌عنوان اولین تیم لیگ برتری به یک دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. شاگردان مهدی پاشازاده با ۵۰ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ محسوب می‌شوند.

    تیم داوری:

    داور: حمید حاج ملک
    کمک داور اول: مهدی شفیعی
    کمک داور دوم: حامد صفایی
    داور چهارم: امیر ایار
    ناظر داوری: مسعود مرادی
    سپاهان - شهرخودرو / ورزشگاه نقش‌جهان

    ۲ مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم، این هفته یکی دیگر از بازی‌های حساس را برگزار می‌کنند. سپاهان پس از حذف از جام حذفی، با استعفای امیرقلعه‌نویی مواجه شد و تکسیرا به عنوان نفر اول روی نیمکت طلایی پوشان می‌نشیند. علی قربانی و کومان هم از جمع طلایی پوشان جدا شده‌اند. سپاهان از ۶ بازی قبلی خود تنها صاحب یک برد شده است.

    خبر خوب، اما بازگشت گولسیانی به تمرینات این تیم بود و باید دید مدافع گرجستانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان می‌تواند تیمش را همراهی کند یا خیر. شهرخودرو هم که از زمان حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت همچنان رنگ ۳ امتیاز را ندیده‌ است، کار دشواری برای تکرار حضور در لیگ قهرمانان دارد.

    هفته بیست و نهم لیگ برتر/ رقابت استقلال و پرسپولیس با فانوس به دست‌ها

    تیم داوری:

    داور: رضا کرمانشاهی
    کمک داور اول: حسن انتظاری
    کمک داور دوم: محمد عطایی
    داور چهارم: میثم حیدری
    ناظر داوری: علیرضا یزدانی
    پارس‌جنوبی - فولاد/ ورزشگاه تختی جم

    شاگردان پورموسوی با گل دقیقه ۹۵ در دیدار هفته قبل مقابل ماشین سازی امید‌های خود را برای بقا در لیگ زنده نگه داشتند و حالا به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل تیم رده چهارم جدول هستند. محمد نوری و محمود شفیعی در بین بازیکنان پارس غایب هستند. محسن فروزان هم پس از یک هفته غیبت به دلیل مصدومیت، مشکلی برای همراهی تیمش در بازی مقابل فولاد ندارد. در آن سوی میدان، فولادی که از هفته نخست، دست به تغییر نیمکت خود نزده، می‌تواند با برتری در این بازی، تا حدود زیادی به کسب سهمیه امیدوار باشد.

    تیم داوری:

    داور: اشکان خورشیدی
    کمک داور اول: محمد راهی
    کمک داور دوم: حمید نادری
    داور چهارم: محمدرضا تارخ
    ناظر داوری: محمود رفیعی

     


    پویشگر: خبرپو     منبع: باشگاه خبرنگاران

    ۱۰:۲۴:۴۹ | شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | Saturday 15 / 08 August / 2020
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز