#پاسخ موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل #کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

فروش اطلاعات مختصات موشکی سپاه به اف بی آی

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

قاضی صلواتی گفت: در سه جلسه گذشته دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست متهم را قرائت کرد، لذا در این جلسه نیز از آقای اعتمادی درخواست دارم تا با حضور در جایگاه به قرائت ادامه کیفرخواست متهم جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر بپردازد.

نماینده دادستان گفت: یکی دیگر از اقدامات متهم جمشید شارمهد افشای اطلاعات طبقه بندی شده در خصوص اطلاعات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق انجمن پادشاهی ایرانیان بود که در این رابطه قصد داشت آدرس و مختصات ۱۰ سایت موشکی سپاه پاسداران را افشا کند.

متهم اعلام کرد که اطلاعات ۱۰ آشیانه سپاه قرار بود به ما به فروش برسد، اطلاعات مختصات موشکی سپاه را برای سازمان اف بی آی بردم، اما آن‌ها رغبتی به صحبت‌های من نشان ندادند؛ لذا پس از این واقعه ۲ مورد از اطلاعات را در تلویزیون تندر منتشر کردم، اما با این حال کسی حاضر نشد تا این اطلاعات را از ما بخرد.


  • تور چابهار لحظه آخری از 4,670,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 10,990,000 تومان
  • نظر کارشناسان داوری درباره دیدار پرسپولیس - ملوان : گل آل کثیر آفساید بود و دو پنالتی سوخت!؟ + عکس
  • سه خبر خوش وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان در سال جدید
  • وزیر صمت امروز به شورای رقابت ‌می‌رود / رقابت و انحصار محور صحبت‌ها
  • بازار تپسی و اسنپ هم کساد شد | دردسر جدید برای مسافران در حال انتظار
  • دیدار مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با فرمانده سپاه شهرستان جاجرم
  • همه سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند بخوانند +جزئیات معافیت و تسهیلات
  • تویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد + عکس
  • آیا بیمار قلبی می تواند ازدواج کند؟
  • مدارس تهران فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

  • اعتمادی با اشاره به انفجار بمب صوتی توسط اعضای گروهک تروریستی تندر در شهرستان آبدانان، گفت: متهم اعتراف کرد که در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ یک بمب صوتی در شهرستان آبدانان منفجر کردیم و پس از وقوع این حادثه انجمن پادشاهی ایرانیان ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حرکت در شهرستان آبدانان آن را سرآغازی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گروهک تروریستی تندر در بیانیه خود برای مقامات کشور ۱۲۰ روز وقت تعیین کرد و اعلام کرد که در صورت عدم برکناری از سمت‌های خود، ایران را برای انجام اقدامات خود به جهنم تبدیل خواهیم کرد.

    نماینده دادستان با اشاره به اقدام تروریستی دیگر متهم جمشید شارمهد گفت: متهم در اقاریر خود به انجام اقدام و انفجار پالایشگاه شاهرود در مورخه ۱۶ مهر ۹۵ معترف شده است که در پی انفجار پالایشگاه شاهرود دو مخزن نفتی دیگر این پالایشگاه نیز به دلیل گسترش آتش سوزی منفجر شدند و پس از انفجار پالایشگاه شاهرود اعضای گروهک تروریستی تندر با اعلام بیانیه‌ای ضمن برعهده گرفتن مسئولیت وقوع این انفجار عنوان کردند که یکی از مخازن شاهرود منفجر شد و شخصی به نام بردیا مجری اجرای این عملیات به سلامت به مقر خود بازگشته است.


  • آکادمی بیت‌پین وبینار رایگان هاوینگ بیت‌کوین برگزار می‌کند!
  • استخدام شرکت کار و تامین لرستان
  • ادعای پاکستان درباره کشتی توقیفی توسط ایران
  • فرهنگیان این مدارس فردا به مدرسه نروند
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی
  • افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو / اولین ترکش به بازار خورد؟
  • شماره ۵۳۶هفته نامه اطلاعات بورس منتشر شد

  • اعتمادی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات تروریستی جمشید شارمهد انفجار ساختمان صدا و سیمای استان فارس در شهر شیراز بود، گفت: متهم در اقاریر خود اعلام کرد که در سال ۹۵ بمب دست ساز ساخته شده‌ای در پشت ساختمان سازمان صدا و سیمای استان فارس با موفقیت منفجر شد که متهم جمشید شارمهد در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد که ۳-۴ جوان این بمب را در پشت ساختمان سازمان صدا و سیمای استان فارس منفجر کردند و در ادامه نیز مقامات جمهوری اسلامی ایران را تهدید به انجام اقدامات دیگر تروریستی کرد.

    نماینده دادستان با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های تروریستی جمشید شارمهد که قصد انجام آن در حرم حضرت معصومه (س) داشت، گفت: متهم در اقاریر خود اعلام کرد که بمب شیمیایی را از در موتور سیکلتی جاسازی کرده و قصد داشت این بمب را در حوالی حرم حضرت معصومه (س) منفجر کند که به دلیل شناسایی و لو رفتن این اقدام تروریستی، انجام آن صورت نگرفت و یکی دیگر از اقدامات تروریستی که توسط گروهک تندر قرار بود انجام شود و به دلایلی اجرایی نشد بمب گذاری در حوزه علمیه امامزاده شاه فیض شیراز بود که علی اصغر پشت در و مجید راستگو مسئولیت اجرای این اقدام تروریستی را برعهده گرفته بودند، اما بنا به دلایلی اجرای این اقدام تروریستی صورت نگرفت و یکی از برنامه‌های تروریستی آن‌ها بمب گذاری در سرویس حمل و نقل مسئولان و پرسنل اداری بسیج و سپاه در شهر شیراز بود که متهم شارمهد اعتراف کرد که علی اصغر پشت‌تر اجرای این عملیات را برعهده داشت.

    اعتمادی با بیان اینکه ترور آیت الله حائری امام جمعه وقت شیراز آن هم در زمان برگزاری مراسم نماز عید فطر یکی دیگر از برنامه‌های تروریستی اعضای گروهک تندر بود، گفت: متهم در اقاریر خود اعتراف کرد که قصد داشته در زمان حضور امام جمعه وقت شیراز در میان مردم بابت برپایی مراسم نماز عید فطر، به وسیله یک هواپیمای کنترلی ترور وی اجرایی کند.

    نماینده دادستان با بیان اینکه با توجه به اوراق پرونده و گزارش وزارت اطلاعات، اقاریر متهم، اعترافات متهمان دیگر پرونده علیه متهم شارمهد در انجام عملیات‌ها، شکایت اولیای دم شهدای حسینیه شیراز، شکایت شکات مجروح شده در حادثه تروریستی حسینیه شیراز؛ مستند به مواد قانونی ۲۸۶، ۲۹۰، ۱۹۶ و ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری، کیفرخواست متهم قرائت شد.

    قاضی ابوالقاسم صلواتی ضمن اعلام ختم این جلسه از دادگاه، گفت: با توجه به اتمام قرائت کیفرخواست متهم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط نماینده دادستان، ختم این جلسه را اعلام کرده و متعاقباً جلسه بعدی با حضور اولیای دم شهدای حسینیه شیراز، شکات و متهم برگزار خواهد شد تا ضمن دریافت شکایات اولیای دم دفاعیات متهم نیز در جلسه دادگاه مطرح شود.

    تندر یکی از گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند.

    برخی کارشناسان سابقه تاسیس این گروه را در سال‌های نخست دهه ۸۰ و یا به طور دقیق‌تر سال ۱۳۸۳ می‌دانند. نام دقیق‌تر این گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تأسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشت. پس از او جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفت.

    شنبه یازدهم مرداد ۹۹ خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات بود.

    در پرونده این گروه جنایت‌های بسیاری مانند بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز و قصد انفجار سد سیوند شیراز مشاهده می‌شود که در این میان بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز حادثه‌ای خون بار است که افراد بی گناه بسیاری در آن به شهادت رسیدند.

    پویشگر: خبرپو     منبع: باشگاه خبرنگاران

    ۱۲:۲۵:۳۸ | چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ | Wednesday 22 / 06 June / 2022
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز