#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #هواشناسی #ماه رمضان #وضعیت راه ها #بیت‌کوین #یارانه و کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و استقلال برای دربی ۹۵ + فیلم

گل‌محمدی: اولین خواسته‌مان پیروزی در دربی است/ انتظار عدالت و برابری داشتیم/ وضعیت مصدومان ما مشخص نیست. مجیدی: به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد/ وزارت ورزش به خاطر ۲ تغییر پدرمان را درآورد!/ قایدی دربی‌باز است.

 

 

 

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. باید تشکر ویژه‌ای هم از کادر پزشکی و درمانی داشته باشیم. نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم. همچنین باید تشکر ویژه از بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات داشته باشیم، چون فوتبال باعث شده خیلی‌ها در خانه بمانند و جلوی انتقال بیماری را گرفته است. به هر حال شرایط سختی را فوتبالیست‌ها سپری می‌کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

گل‌محمدی: اولین خواسته‌مان پیروزی در دربی است/ انتظار عدالت و برابری داشتیم/ وضعیت مصدومان ما مشخص نیست

داشتن تمرکز و انگیزه نتیجه دربی را مشخص می‌کند
وی در مورد رویارویی تیمش با استقلال هم گفت: دربی یک بازی خاص و ویژه است و حساسیت خاصی برای هواداران است. چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و روحیه است که امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم.


  • تور قشم لحظه آخری از 2,990,000 تومان
  • تور وان لحظه آخری از 8,970,000 تومان
  • عیدی جدید دولت به مردم / افزایش چشمگیر یارانه در ۱۴۰۳
  • نسخه یک اقتصاددان درباره دستمزد ۱۴۰۳
  • تکلیف حداقل حقوق کارگران روشن شد؟ + جزئیات
  • سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید
  • نظر 7 کارشناس داوری درباره دو پنالتی مشکوک در دیدار پرسپولیس - پیکان: بود یا نبود!؟
  • مقایسه بازدهی بازار‌ها در سال ۱۴۰۲ / خودرو برنده شد؟
  • پشت‌پرده فروش کباب ارزان
  • چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟

  • هنوز وضعیت بازیکنان مصدوم ما مشخص نیست
    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما سه چهار بازیکن مصدوم از بازی قبل داریم که هنوز وضعیت آنها مشخص نیست. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم و در وهله اول این مسابقه جذاب باشد و بیننده لذت ببرد و در نهایت هم نتیجه دلخواه ما باشد.

    برای 3 امتیاز دربی و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی خود را می‌گذاریم
    گل‌محمدی در مورد تأثیر این مسابقه در تعیین قهرمان لیگ برتر هم توضیح داد: در هر صورت این سه امتیاز در هفته‌های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می‌شود در قهرمانی مؤثر است. ما هم برای سه امتیاز و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی‌مان را می‌گذاریم. البته شرایط بازی را باید ببینیم و از الان زود است در مورد شرایط فنی صحبت کنیم. در این مورد بعد از مسابقه حرف خواهیم زد.

    تا دیروز که وضعیت عالیشاه و کنعانی‌زادگان خوب نبود
    وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید عالیشاه گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. ما پس از بازی با سپاهان زمان کمی برای ریکاوری داشتیم. روز گذشته بدون این بچه‌ها تمرین کردیم و متأسفانه تا دیروز وضعیت‌شان خوب نبود، اما 24 ساعت تا بازی مانده و این ساعت‌ها در آمادگی بازیکنان تأثیرگذار است.


  • استخدام های جدید سال 1403 (دولتی و مهم)
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • مابه التفاوت مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی پرداخت خواهد شد
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • رقم یارانه نقدی تغییری می‌کند؟
  • خرید تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • افزایش حداقل دستمزد کارگران به میزان ۳۵.۳ درصد برای سال آینده
  • استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند
  • ۳ درس مهمی که در دوره‌های صعود بازار کریپتو نباید فراموش کنیم!
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام

  • انتظار زیادی نداشتیم و تنها انتظارمان عدالت و برابری بود
    سرمربی پرسپولیس در ادامه در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار برگزاری دربی با تعداد بازی‌های مساوی شده بود، اما این اتفاق رخ نداد تصریح کرد: این اعتراض را ما از یک ماه پیش داشتیم، ولی متأسفانه توجهی به آن نشد. این تبعیض نسبت به نیم‌فصل اول وجود داشته است. برنامه بازی‌ها اصلاً برای ما مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. انتظار زیادی نداشتیم و تنها انتظارمان عدالت و برابری بود. خواسته استقلال را در نیم فصل اول که همین بود، اجرا کردند ولی در دور برگشت خواسته ما اجرا نشد. در هر صورت این تبعیض‌ها وجود داشت. ما هم تلاش می‌کنیم با قدرت جلو برویم و در این راه با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم که یکی از آن همین برنامه‌ریزی مسابقات است و مسئله دیگر برنامه‌های چیپ صدا و سیماست که میهمان‌هایی که دعوت می‌کنند اکثراً استقلالی هستند و یا مجری‌ها خودشان را به آب و آتش می‌زنند که تیم داوری پرسپولیسی است و فشار زیادی به آنها می‌آورند. حتی خود باشگاه استقلال هم در این باره بیانیه داده بود. این‌ها نگران‌کننده است. من از کسانی که می‌توانند تأثیرگذار باشند می‌خواهم که آرامش را برقرار کنند. اجازه دهیم تیم داوری در آرامش کارش را کند، این تنها خواسته ماست.

    گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس قطعی شده است، گفت: در مورد این مسائل قبل از این صحبت شده است و بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم.

    نمی‌توانیم در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند، صحبت کنیم
    وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با بازگشت سعید آقایی آیا او به جای وحید امیری در پست دفاع چپ پرسپولیس حضور خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانیم در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند، صحبت کنیم. همه چیز فردا مشخص می‌شود.

    بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده و بزرگی دارند و این موضوع در دربی به ما کمک می‌کند
    سرمربی پرسپولیس درباره سیستم تهاجمی تیمش برای دربی نیز یادآور شد: برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است. ما در تمام مسابقات برای برد به زمین می‌رویم. این فلسفه پرسپولیس است. هیچ فرقی نمی‌کند حریف کجای جدول باشد. بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند و این موضوع در بازی فردا خیلی به ما کمک می‌کند.

    اولین خواسته ما پیروزی در دربی است
    گل‌محمدی در رابطه با این پرسش که به نظرش با توجه به شرایط جدول فشار روی کدام تیم در بازی فردا بیشتر است، تصریح کرد: ما الان با توجه به نتایج و شرایط جدول، یک رقیب سرسخت داریم که سپاهان است. فکر نمی‌کنم در هیچ مسابقه‌ای ما برای مساوی به زمین برویم. فردا اولین خواسته ما این است که برنده باشیم و این هدف ما در دربی است.

    نظر گل‌محمدی درباره گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی
    وی در ادامه نشست خبری خود درباره دلایل گل خوردن تیمش در دقایق پایانی توضیح داد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، ولی در هر صورت باید روی این مسئله کار کنیم. خودم هم تا حدودی این موضوع را قبول دارم. بعد از گل اول ما باید برای گل دوم برویم، البته عقب‌نشینی طبیعی است و حریف هم فشار می آورد. تمام بازی‌های فوتبال همین است، ولی باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

    گل محمدی در ادامه پرسش قبل در واکنش به نظر خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظرش با تعویض نمی‌تواند فشار را از روی تیمش بردارد؟ گفت: چشم تعویض هم می‌کنیم!

    مجیدی: به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد/ وزارت ورزش به خاطر 2 تغییر پدرمان را درآورد!/ قایدی دربی‌باز است

    فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم. هفته پیش با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما شکست خوردیم. الان وضعیت جدول به گونه‌ای است که باید دربی را ببریم تا در کورس باقی بمانیم.

    قایدی دربی‌باز است
    وی درباره اینکه در گذشته یکی از دربی‌بازها بوده است و امروز چه بازیکنی مانند او چنین شرایطی دارد، گفت: مهدی قایدی.

    برای فصل بعد تیمی می‌بندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند
    مجیدی در ادامه انتقاداتش از عملکرد آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: صحبت من بیشتر درباره ساختار باشگاه بود. تیم پرسپولیس براساس تفکراتش بسته شده است. در استقلال دو سال پیاپی است که تیم با نظر سرمربی بسته نمی‌شود. بازیکنانی که الان داریم بد نیستند، اما در یک پست پنج بازیکن داریم و در پستی دیگر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین نداریم و همین موضوع باعث می‌شود ترکیب اصلی ثبات نداشته باشد. بهتر است یک تیم براساس تفکرات مربی بسته شود. ما در حال حاضر بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. قول می‌دهم برای فصل آینده یک تیم بسیار خوب ببندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند و همان تیمی شود که هواداران دوست دارند.

    تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم دربی را ببریم
    سرمربی تیم فوتبال استقلال استراتژی تیمش برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس را اینطور تشریح کرد: استراتژی ما این است که برای ماندن در کورس قهرمانی باید طوری بازی کنیم که ببریم. این کار نیاز به تمرکز بالا دارد. پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم برنده دربی باشیم.

    یک پزشک تیمم را در آسیا نجات داد
    وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از بازی‌ها با ریسک بالایی بازی می‌کرد و آیا فردا احتمال دارد چنین اتفاقی بیفتد، گفت: درست است. بازی‌ها در آسیا هر سه روز یک بار برگزار می‌شد و تیم ما از بازی سوم تحلیل رفت. ما امکانات تیم‌های عربی برای ریکاوری را نداشتیم. با پزشکی در زمان حضورم در تیم فوتبال امید آشنا شده بودم و نمی‌دانم ایشان را حمید استیلی آورده بود یا فرد دیگری، اما از او خواستم به اردوی استقلال بیاید. ایشان با هزینه شخصی به عربستان آمد و داروهایی با قیمت بالا آورد و تیمم را نجات داد. طبیعی بود تیم ما از نظر بدنی اُفت کند و خسته شود و کیفیتش پایین بیاید، اما با این شرایط باهوش هم بودیم، چون می‌دانستیم با گرفتن یک امتیاز از الاهلی عربستان در بازی برگشت و پیروزی در بازی آخر مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

    برای رفع نقاط ضعف تیم وقت گذاشتم
    مجیدی در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال در دیدارهای گذشته یادآور شد: مشکل بحث دفاع تیمی است نه فردی. در هفته گذشته روی این موضوع وقت گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

    بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت می‌کنم
    سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چه انتقادی از مدیریت این باشگاه دارد، گفت: دوست ندارم تمرکز من و بازیکنان قبل از دربی به هم بخورد. بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت خواهم کرد. در این مدت تصمیم گرفته بودم کمتر صحبت کرده و سکوت کنم تا تمرکز خودم و بازیکنان به هم نخورد، اما ظاهراً هر چقدر سکوت کنیم، کارهایی می‌کنند که صحبت‌هایی انجام دهیم. به من گفتند دکتر تیمم که شب گذشته وارد ایران شده است، روی نیمکت ننشیند. من با این دکتر در تیم فوتبال امید آشنا شدم و دوست من نبوده است که مخالفت می‌کنند.

    فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم
    مجیدی ادامه داد: من از این دکتر خواهش کردم که به تیم ما بیاید، چون به خاطر رعایت برخی مسائل شغلی نگفتم پزشک قبلی چه بلایی سر تیمم در عربستان آورد. امروز به من گفتند هراتیان اجازه نمی‌دهد پزشکی که می‌خواهیم، روی نیمکت بنشیند. نه پرسپولیس و نه یحیی گل‌محمدی نیازی به این کارها ندارند. فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم و بدانید تمرکز من به هم نمی‌خورد.

    هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!
    مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟! همین کارها را کرده‌اند که دلال‌ها تیم را می‌بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ‌تر از او نیز اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی‌کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی‌کنند!

    به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد
    «این کارها زشت است و دوره‌اش گذشته.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اجازه دهید تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند. دو تغییر در تیم انجام دادیم، وزارت ورزش پدرمان را درآورد. اجازه نمی‌دهیم کسی درباره استقلال تصمیم بگیرد یا حاشیه‌ای برای مربی و بازیکنان قبل از بازی ایجاد شود. مدارک این پزشک را تأیید نکردند، چون پزشک ایفمارک را که کیفتیش پایین و در حد استقلال نبود، بیرون کردم. سرمربی به غیر از سرپرست که باشگاه انتخاب می‌کند، اختیار دارد در خصوص رسانه، تیم پزشکی و ... تصمیم بگیرد. به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

    دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد
    سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری خود درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چیزی که در ذهنم هست بازی زیبا از طرف خودمان و پرسپولیس است و امیدوارم هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

    هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی می‌کند
    مجیدی در واکنش به مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس و غیبت احتمالی آنها تصریح کرد: ما هم آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، متین کریم‌زاده مصدوم است و آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی در تمرین امروز بررسی می‌شود. مطمئنم هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی خواهد کرد، چون این مسئله را در چهره بازیکنان دیدم.

    وی در پاسخ به این سؤال که چه نظری درباره سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دارد، گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تیم حریف و بازیکنانش صحبت نکنم.

    پویشگر: خبرپو     منبع: تسنیم - ورزش سه

    ۱۹:۴۴:۳۹ | پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | Thursday 13 / 05 May / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز