#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #وضعیت راه ها #ماه رمضان #هواشناسی #غزه #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

برد پرگل پرسپولیس در دیار تنگستان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی + فیلم خلاصه بازی

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند آخرین تیم لیگ دویی باقیمانده در جدول جام حذفی را حذف کنند تا به جمع هشت تیم برتر راه یابند.

 

فیلم خلاصه بازی شاهین بندر عامری ۱ - پرسپولیس ۴ (سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از تساوی در نیمه اول، شاگردان یحیی گل محمدی با شوک بزرگی مواجه شده بودند، در نیمه دوم آنها با نمایشی برتر نسبت به حریف دسته دومی خود به سه دیگر دست یافتند و راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شدند. مهدی عبدی دو بار، ترابی و نوراللهی چهار گل پرسپولیس را در این بازی به نام خود کردند تا این تیم جواز صعود را به نام خود کند.

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ سه‌شنبه: 1400/02/28 ؛ ساعت 20:30
استادیوم: شهید مهدوی بوشهر/ بدون تماشاگر
داور: روح‌الله شریفی/ کمک‌ها: محمد راهی و حمیدرضا افشون؛ داور چهارم: جواد رحیم‌زاده/ ناظر داوری: محمدحسین معتمدی.

ترکیب شاهین بندر عامری:
غلامرضا سرتلیان
محمدرضا میمدی
محمد احمدلو
حسن خلیلی
محمد ره آور
امیر آبی (۵۵- مصطفی قره‌قشلو)
میلاد دریانوردی (۷۰- الیاس صالحی)
صادق مرادزاده
عباس صفری (۵۵- علیرضا قنبری)
مهدی چاه کوتاه زاده (۷۰- امین مشایخ)
داوود جنه
سرمربی: رضا نظرزاده


  • تور گرجستان لحظه آخری از 7,990,000 تومان
  • تور وان لحظه آخری از 3,900,000 تومان
  • تأیید یازدهمین صندوق ETF؛ اختصاص ۹۵ درصد دارایی‌ها به بیت کوین؟
  • پرداخت۳ میلیون ۲۰۰ هزارتومان به حساب حقوق بازنشستگان
  • چرا باید به تنهایی به تایلند سفر کنیم؟
  • سازمان تامین اجتماعی درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان اطلاعیه مهمی صادر شد+ دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی
  • آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش
  • پلمب ۲ رستوران دیگر در مشهد (۷فروردین۱۴۰۳)
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • خرید تور آنتالیا لحظه آخری از 13,500,000 تومان
  • بر فولادسازان در سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • نتیجه بازی ایران و ترکمنستان امروز 7 فروردین 1403+ خلاصه بازی

  •  

    ترکیب پرسپولیس:
    بوژیدار رادوشوویچ
    فرشاد فرجی
    سید جلال حسینی
    مهدی شیری
    سعید آقایی(۶۹- وحید امیری)
    میلاد سرلک
    احمد نوراللهی
    احسان پهلوان
    علی شجاعی(۴۶- مهدی ترابی)
    مهدی عبدی
    عیسی آل کثیر
    سرمربی: یحیی گل محمدی

     

    شرح گل

    شاهین بندرعامری 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 6، مهدی عبدی): ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی با ضربه سر مهدی عبدی گل اول بازی را به نام شاگردان یحیی گل محمدی کرد.

     

    شاهین بندرعامری 1 پرسپولیس 1 : (دقیقه 34، میلاد دریانوردی): شاهین بندرعامری با همکاری سه بازیکن خود و در نهایت پاس در عمقی که برای دریانوردی مهیا شد، در جدال تک به تک با بوژیدار گل تساوی را به نام خود کردند.

     

    شاهین بندرعامری 1 پرسپولیس 2: (دقیقه 61، احمد نوراللهی): احسان پهلوان اینبار از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال این بازیکن را احمد نوراللهی با ضربه سر به گل دوم سرخ‌ها تبدیل کرد.

    شاهین بندرعامری 1 پرسپولیس 3: (دقیقه 80، مهدی ترابی): روی پنالتی که وحید امیری برای پرسپولیس گرفت، مهدی ترابی برخلاف حرکت گلر شاهین توپ را به گل سوم تبدیل کرد.

     

    شاهین بندرعامری 1 پرسپولیس 4: (دقیقه 86، مهدی عبدی): فرار مهدی شیری و پاس در عمق او برای مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم سرخپوشان به ثبت برسد.

     

    شرح بازی:

    پرسپولیس هر چند مقابل حریف دسته دومی خود توپ و میدان را در اختیار داشت و مالکیت زمین به دست آورد اما نتوانست موقعیت‌های خطرناکی شکل دهد. این تیم با گل مهدی عبدی از حریف پیش افتاد و در حالیکه اشتباهات هر دو تیم و خصوصا شاهین عامری مانع از انجام یک بازی زیبا شده بود، اما شاگردان نظرزاده موفق شدند یک گل زیبا را با سود بردن از عمق دفاعی پرسپولیس به نام خود کنند و شوک بزرگی به مدعی قهرمانی در لیگ برتر وارد کردند.


  • تاکید رئیسی بر حمایت کامل از تولید کالاهای اساسی و ایجاد ثبات و آرامش در این بخش
  • (تصویر) استوری جدید مهاجمی که خواهان حضور در پرسپولیس است
  • قیمت پژوی پیر ایران خودرو در بازار / ۴۰۵ چند شد؟
  • اعلام زمان دقیق عید فطر | تعطیلات ۳ روز شد + عکس
  • نسخه جدید فونیکس آریزو 6 با پیشرانه تنفس طبیعی؛ چری آریزو GX در روسیه دیده شد
  • نشانه های یک دوستی سمی | آیا فرزند شما دوستی سمی دارد؟
  • اسامی شرکت کنندگان مسابقه مردان آهنین و ساعت پخش و تکرار دقیق آن
  • زمان پخش فصل سوم زخم کاری مشخص شد
  • نظارت مستمر مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو بر نحوه ارایه خدمات به مشتریان

  •  

    بعد از این گل، پرسپولیس بار دیگر فرصت هایی روی دروازه حریف شکل داد و بیشتر قصد داشت با ارسال از کناره‌ها توسط پهلوان و شیری از سمت راست و علی شجاعی و آقایی از سمت چپ حریف را به اشتباه بیندازد و از قدرت سرزنی نوراللهی، عبدی و آل کثیر بهره ببرد که به نتیجه لازم دست نیافت و نیمه اول را با تساوی راهی رختکن شد.

     

    بعد از تساوی در نیمه اول، یحیی گل محمدی تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داد و موفق شد با حضور مهدی ترابی که جریان تهاجمی تیمش را برعهده گرفته بود به سه گل دیگر دست یافت. آنها در نیمه دوم کاملا حریف خود را تحت تاثیر قرار دادند و با مالکیت کامل جریان بازی، توپ را به سود خود به جریان انداختند که ماحصل آن یک برد ارزشمند برابر حریف بود. 


    ترابی و پهلوان با بهره گیری مناسب از کانال‌های چپ و راست حریف و شیری و امیری (آقایی) با حضور به موقع در فاز تهاجمی، توانستند برتری را برای شاگردان یحیی گل محمدی شکل دهد و آنها آخرین تیم دسته دومی حاضر در این رقابت‌ها را حذف کنند. پرسپولیس در مرحله بعدی این رقابت‌ها موفق به عبور از مس نوین کرمان شده بود.

     

    لحظات حساس

    دقیقه 18: اولین خطر نصفه و نیمه روی دروازه بوژیدار رادوشوویچ با شوت چاه کوتاه زاده ثبت شد که این شوت با اختلاف کمی راهی اوت شد.

    دقیقه 33: در تک موقعیت دیگری که در این بازی نصیب پرسپولیس شد، مهدی عبدی بعد از چرخش و ضربه ناقص خود دروازه شاهین بندرعامری را با خطر مواجه کرد که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

    دقیقه 40: ضربه ایستگاهی از فاصله 35 متری را محمد احمدلو به قصد دروازه زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

    دقیقه 45: ارسال از سمت راست توسط شیری و ضربه سر احمد نوراللهی با اختلاف کمی راهی اوت شد اما داور در ادامه به نشانه خطای هافبک سرخ‌ها در سوت خود دمید.

    دقیقه 2+45: در ثانیه‌های پایانی عبدی این فرصت را داشت تا گل برتری تیمش را به نام خود کند که گلر حریف ضربه مهاجم پرسپولیس را راهی کرنر کرد.

    دقیقه 49: ارسال ضربه ایستگاهی توسط ترابی از سمت چپ، با اشتباه گلر حریف یک موقعیت ایده آل نصیب پرسپولیس کرد که ضربه سر مهدی عبدی را مدافع حریف از روی خط برگشت داد.

    دقیقه 57: اینبار روی پرتاب اوت شیری و فرار عبدی و ارسال زمینی او، توپ عرض خط دروازه حریف را طی کرد و بازیکنی نتوانست این موقعیت ایده آل را تبدیل به گل کند.

    دقیقه 60: موقعیت فوق العاده برای مهدی ترابی که با حضور در نیمه دوم قدرت تهاجمی سرخ‌ها را افزایش داده که ضربه او در لحظه آخر با برخورد به پای مدافع شاهین بندرعامری راهی کرنر شد.

    دقیقه 66: در ضدحمله مهاجم جوان شاهین بندرعامری فرصت مناسبی نصیب خود کرد که بعد از کورس با سیدجلال حسینی ضربه خود را به قصد باز کردن دروازه بوژیدار زد که گلر سرخ‌ها آن را از آن خود کرد.
    دقیقه 69: اینبار مهدی عبدی در نقش پاسور ظاهر شد و توپ خوبی را نصیب عیسی آل کثیر کرد که ضربه محکم مهاجم سرخ‌ها با اختلاف کمی از بالای تیرک افقی راهی اوت شد.

     

    برترین بازیکن زمین:

    مهدی عبدی در بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس نمایش موفقی از خود با ثبت دو گل به جا گذاشت و برخلاف چند دیدار قبلی موقعیت مناسبی را هم از دست نداد. او البته در چند مرحله نیز هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد و بدشانس بود که فرصت‌های شکل گرفته تبدیل به گل نشد تا نقش گلساز را نیز با موفقیت به پایان برساند.

    مهاجم سرخ‌ها امیدوار است با نمایشی که در این بازی به جا گذاشته، در رقابت با دیگر مهاجمان پرسپولیس در دیدارهای آتی شانس مناسبی برای حضور در ترکیب به دست بیاورد.

    مهدی عبدی موفق شد بعد از 120 روز طلسم گلزنی در پرسپولیس را بشکند و به فرصت سوزی‌های خود خاتمه دهد.

     

    در حاشیه

    * پرسپولیس با هفت تغییر نسبت به دربی بازی امروز مقابل شاهین بندر عامری را آغاز کرده است.
    * اسکوربورد ورزشگاه در بدو ورود اعضای تیم پرسپولیس به استادیوم، پیام خوشامدگویی را به نمایش گذاشت.

    مهدی شیری و سعید آقایی بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته‌اند. آقایی موفق شد در همان دقایق ابتدای پاس گل تیمش را ترتیب دهد.

    شادی بازیکنان شاهین بندرعامری بعد از گشودن دروازه بوژیدار رادوشوویچ؛ آنها به دنبال شگفتی سازی هستند و باید دید پرسپولیس این موقعیت را به حریف دسته دومی‌اش خواهد داد؟



     

    پویشگر: خبرپو     منبع: ورزش سه

    ۲۲:۳۲:۲۱ | سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | Tuesday 18 / 05 May / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز