#کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم اسلامشهر + فیلم و عکس

آقای سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم اسلامشهر ،‌تاکید کرد: با کمک جوانان کار‌ها پیش می‌رود.

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در جمع مردم وارد اسلامشهر شده است.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید فضا تغییر کند و این با کمک جوانان شدنی است.
آقای رییسی در جمع مردم اسلامشهر افزود: امروز می‌طلبد که مردم به طور گسترده حضور پیدا کنند و تغییرات جدی به نفع مردم صورت گیرد.
 
 با کمک جوانان کار ها پیش می رود
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : باید فضا تغییر کند و این با کمک جوانان شدنی است .
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در جمع مردم اسلامشهر افزود : امروز می طلبد که مردم به طور گسترده حضور پیدا کنند و تغییرات جدی به نفع مردم صورت گیرد .
 رفع مشکلات مردم با کمک متخصصان و اندیش ورزان
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییر در کشور امکان پذیر است فقط اراده مردم را می خواهد، مشکلات رفع می شود البته با کمک متخصصان و اندیش ورزان.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم اسلامشهر افزود: اگر اراده مردم و رأی آنها به این طلبه تعلق گرفت برای رفع مشکلات مردم سر از پا نمی شناسم و شبانه روز با همه امکانات در کمک گرفتن از همه متخصصان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و کمک اندیش ورزان مشکلات را حل خواهیم کرد.
 
وی گفت: یقین دارم کمک شما جوانان اثرگذار است، جوان هایی که توانستند جنگ دفاع مقدس را اداره کنند حتماً قادر خواهند بود که به قول سردار سلیمانی در این حرم جمهوری اسلامی هم مشکلات را حل کنند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز باید همه را دعوت کنید به انتخابات و باید با حضور حداکثری باور داشته باشید و با اراده شما این حقیر در خدمتگزاری آماده هستم.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: این وضعیت با اراده شما قابل تغییر است اما مشارکت مردم بسیار مهم است و تجربه نشان داده هر کجا که لازم بوده چه در جبهه و دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم شما حاضر بوده اید و امروز هم باید حضور گسترده داشته باشید و امیدواریم بتوانیم با رأیی که از صندوق بیرون می آید تغییرات جدی به نفع مردم ایجاد کنیم.
 
وی افزود: این کشور زمین و امکانات و تسهیلات کم ندارد اما همچنان می بینیم که وضعیت کارگر، کشاورز و خانواده ها، مستاجرین و کسانی که می خواهند ازدواج کنند وضعیت خوبی نیست و دغدغه دارند.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تسهیلات کشور با بی عدالتی به چند درصد از افراد جامعه تعلق گرفته و امکان رفع این بی عدالتی در نظام بانکی و مالیاتی وجود دارد و نظام واردات و صادرات و اشراف دولت بر کالا و ارز و نوع ارتباطات آن باید اصلاح شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: چرا باید هر روز شاهد یک پرونده فساد باشیم.
 
وی گفت: در سال 96 برای من رها کردن از جایگاه آستان قدس کاری بسیار مشکل بود چرا که کسی که در جایگاه آستان قدس است مگر ممکن است به جای دیگری فکر کند اما انجام وظیفه و سربازی ایجاب کرد بیایم در این جایگاه و امروز دغدغه اقشار مختلف مردم را که گرفتار معیشت هستند پیگیری کنم.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این مسیر ممکن است به انسان حرف های زیادی بزنند، ناسزا بگویند اما انجام وظیفه با مجاهدت و ایستادگی اشکالی بوجود نمی آورد و همه این ترکش ها را برای نجات مردم می پذیرم.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: من با همه وجود آمده ام مشکل مردم را حل کنم چرا که قرار بوده فقر در جامعه ریشه کن شود.
 
وی افزود: آنچه امام فرمودند و رهبری بارها فرمودند، آنچه مردم خواستند در این کشور حلش امکان پذیر است.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان جنگ و مشکلات آن دوران وجود ندارد که مردم بگویند باید صبر کنیم و تحمل.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: کشور دچار سیاسی کاری شده و زد و بند در مسائل حاکم است این دو سالی که در دستگاه قضایی بودم شاهد پرونده هایی بودیم که دغدغه های مردم نسبت به مسائل مختلف مثل فساد و تبعیض مشهود بوده است.
 
وی گفت: در دستگاه قضایی اثبات کردیم در این کشور می شود برخورد کرد و از خط قرمزها عبور کرد، اثبات کردیم که خط قرمزی وجود ندارد و بنده به عنوان یک سرباز خدمتگزار مردم آمده ام به میدان و وظیفه ام را انجام دهم.
 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در یک سال گذشته مردم بارها خواسته اند که بیاییم به وضعیت نابسامان سامانی بدهیم خواستم بیاییم تا خدمتگزارشان باشیم.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در اسلامشهر
 
حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در اسلامشهر
 
حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در اسلامشهر

  • تور مشهد لحظه آخری از 1,480,000 تومان
  • تور قشم لحظه آخری از 1,790,000 تومان
  • رکورد انباشت بیت کوین شکسته شد؛ ذخیره ۲۸ هزار BTC تنها در یک روز!
  • بهترین هتل های تفلیس
  • ثبت نام مسکن بهزیستی ۱۴۰۳شروع شد+ مدارک ثبت نام مسکن بهزیستی ۱۴۰۳
  • شرایط ثبت نام مسکن ملی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
  • استخدام های جدید سال 1403 (دولتی و مهم)
  • اعلام زمان واریز حقوق معلمان
  • خرید تور چابهار لحظه آخری از 3,990,000 تومان
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • تحقق شعار سال ۱۴۰۳، نیازمند ایجاد شرکت‌های پروژه‌محور است
  • فاصله ایران تا اسرائیل چقدر است؟ + اختلاف ساعت

  • پویشگر: خبرپو     منبع: صدا و سیما

    ۹:۴۲:۳۷ | دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | Monday 07 / 06 June / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز