#غزه #مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #مشاهده سود سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir #ماه مبارک رمضان #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

خودروهای دارای خلافی حامل خانواده‌ها توقیف نمی‌شوند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به مأموران گفتیم خودروهایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند چه در شهر و چه در جاده‌ها اگر با خانواده بودند توقیف نشوند.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • چانگان Uni-Z در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود
  • با پارکت چوبی آیلکس، به خانه خود گرما و زیبایی ببخشید
  • یک خبر شبانگاهی از واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
  • زمستان می ماند
  • ۴ راه برای صمیمیت بین زوجین در زندگی / عدم صمیمت زندگی زناشویی را با این ۴ شیوه درمان کنید
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران
  • شهر دلیجان؛ سوئیس کوچک کشور ارمنستان
  • از آمریکا تا ژاپن؛ رویدادهای اقتصادی این هفته چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهند داشت؟

  • سردار سید کمال هادیان فر در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر mehrnews.com با اشاره به طرح تقسیط جرایم راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: این طرح به مناسبت دهه ولایت مجدد اجرا می‌شود و افرادی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند می‌توانند به سایت راهور ۱۲۰ www.rahvar120.ir بروند و تا ۳۱ مرداد ماه جرایم خودشان را تقسیط کنند.

    وی افزود: تاکید شد تا توقیف خودروها به حداقل برسد. به مأموران گفتیم خودروهایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند چه در شهر و چه در جاده‌ها اگر با خانواده بودند توقیف نشوند.

    خودروهای دارای خلافی حامل خانواده‌ها توقیف نمی‌شوند

     

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: اما به تمام این خودروها که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه هم هستند، پیامک ارسال کرده و هشدار دادیم که مبلغ جریمه‌شان بالای یک میلیون تومان بوده و باید آن را پرداخت کنند.

    هادیان فر به طرح تقسیط جرایم راهنمایی و رانندگی که به مناسبت دهه ولایت مجدد اجرا شده است، گفت: بر این اساس افراد بالای یک میلیون تومان جریمه که خودروهایشان در پارکینگ‌ها است، می‌توانند برای ترخیص خودروی خود از امکان پرداخت اقساطی جرایم استفاده کنند. این افراد می‌بایست درخواست خود را برای پرداخت اقساطی جرایم به پلیس ارائه کرده و پس از آن با ارائه برگ سبز خودرو متعهد شوند که طی یک سال جریمه خود را پرداخت کنند.

    امکان پرداخت موردی جرایم بر روی سایت راهور ۱۲۰ مجدد فعال شد

    وی در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چرا امکان پرداخت موردی جریمه از روی سایت خلافی خودرو (راهور 120) rahvar120.ir برداشته شده است، گفت: همانطور که گفتید این امکان از قدیم بر روی سایت راهور 120 بوده و افراد می‌توانستند به صورت موردی و متناسب با موجودی شأن مبلغ جرایم را پرداخت کنند که به دلیل ویرایش‌هایی که بر روی سایت داشتیم برای مدتی این آیتم حذف شد.

    رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: اما مجدد به طراحان سایت گفته‌ام این امکان به سایت اضافه شود و افراد بتوانند به هر نحوی که بخواهند جرایم خود را پرداخت کنند.

    به دلیل ضعیف بودن زیرساخت‌ها پرداخت جرایم با تأخیر بر روی سایت نشان داده می‌شود

    سردار هادیان فر یادآور شد: در حال حاضر اکثر مأموران ما با استفاده از دست افزار و به شکل هوشمند اقدام به ثبت و جریمه تخلفات رانندگی می‌کنند اما در مواردی که قبض‌ها به شکل کاغذی صادر شده است باید بگویم که حدود ۷۵ درصد این جرایم کاغذی از یک تا پنج روز طول می‌کشد تا روی سیستم ثبت شود.

    شهروندان قبض‌های کاغذی را بلافاصله بعد از دریافت پرداخت نکنند و پس از دریافت پیامک پرداخت کنند

    وی گفت: به همین دلیل توصیه ما این است که شهروندان این قبض‌ها را پس از دریافت پیامک پرداخت کنند. اگر هم پیامکی دریافت نکردند قطعاً اطلاعاتشان در سامانه ما به درستی ثبت نشده و لازم است با مراجعه به پلیس راهور اطلاعات خود را اصلاح کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: البته این موضوع را هم یادآور شوم که پرداخت جریمه‌ها به دلیل ضعیف بودن زیرساخت‌ها و داشتن برخی خلاءها بر روی سایت راهور ۱۲۰ کمی با تأخیر بر روی سایت ثبت می‌شود و افراد بعد از پرداخت جریمه انتظار نداشته باشند مبلغ خلافی از مبلغ کل کسر شود و یا صفر شود، یکی دو روز بعد سایت را چک کنند و اگر آن زمان باز مبلغ پرداخت شده از مبلغ خلافی‌ها کم نشده بود به مراکز راهور مراجعه کنند.

    چرا جرایم رُند نیستند؟

    سردار هادیان فر در پایان خاطرنشان کرد: مجلس دهم در روزهای آخر به منظور کمک به بهزیستی ۲ درصد بر جریمه‌ها اضافه کرد که الان در برخی از جریمه‌ها رقم آن به طور مثال می‌شود ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان که آن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان همان ۲ درصدی است که به حوزه بهزیستی اختصاص پیدا کرده تا در واقع به این بخش از نظر بنیه مالی کمک بیشتری شود.

     


    پویشگر: خبرپو     منبع: مهر

    ۱۲:۵۱:۰۶ | چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | Wednesday 05 / 08 August / 2020
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز