#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #وضعیت راه ها #ماه رمضان #هواشناسی #غزه #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

افشاگری یک فرمانده سپاه درباره شنود مهمی علیه ایران

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به مجروح شدن ۱۸۵ بسیجی در اغتشاشات اخیر تهران گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.

سردار حسن زاده: 185 بسیجی در اغتشاشات تهران مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سردار حسن حسن‌زاده در مراسم تجمع اصناف و بازاریان که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین محکومیت اغتشاشات اخیر در بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و شهادت بسیاری از مردان و قهرمانان ملت است؛ دورانی که سراسر ایثار بود و به واسطه همین ایثارگری‌ها بود که کشور تاکنون علی‌رغم وجود همه دشمنی‌ها ثبات دارد؛ به‌عنوان مثال حوادث اخیر نشان داد که اغتشاشگران هیچ هدفی جز ناامن و از تعادل خارج کردن کشور از ثباتی که از آن برخوردار است، ندارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: در اغتشاشات اخیر، 185 نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو مورد حمله قرار دادند و حتی جمجمه یکی از بسیجیان را شکستند به نحوی که پنج نفر از بسیجیان الان در آی. سی. یو هستند؛ اما، چون علی‌رغم تمام این اقدامات، اغتشاشگران به نتیجه نرسیدند، الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند و بعد پیکر آن‌ها را در جای دیگری می‌اندازند؛ این اتفاقاتی است که از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها به ثبت رسیده است.


  • تور قشم لحظه آخری از 2,990,000 تومان
  • تور دبی لحظه آخری از 17,700,000 تومان
  • حق بیمه تامین اجتماعی 1403 مشخص شد ++ جدول روش محاسبه حقوق و بیمه 1403
  • نظارت مستمر مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو بر نحوه ارایه خدمات به مشتریان
  • اسامی شرکت کنندگان مسابقه مردان آهنین و ساعت پخش و تکرار دقیق آن
  • نشانه های یک دوستی سمی | آیا فرزند شما دوستی سمی دارد؟
  • شیائومی SU7 با برد 830 کیلومتر معرفی شد؛ قیمت از 29,900 دلار آغاز می‌شود
  • وام فرزند آوری| از صفر تا ۱۰۰ شرایط دریافت وام فرزندآری ۱۴۰۳ تا شرایط بازپرداخت اقساط وام فرزندآوری
  • تأیید یازدهمین صندوق ETF؛ اختصاص ۹۵ درصد دارایی‌ها به بیت کوین؟
  • چرا باید به تنهایی به تایلند سفر کنیم؟
  • پرداخت۳ میلیون ۲۰۰ هزارتومان به حساب حقوق بازنشستگان

  • وی با بیان اینکه دشمنان از همان ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی سعی در نابودی انقلاب داشتند، تاکید کرد: در همان روزهای اول پیروزی انقلاب، دشمنان ما متوجه شدند چنانچه جلوی این انقلاب را نگیرند، باید روزی بساط خود را از منطقه جمع کنند، از این رو علت غائله‌هایی همچون حوادث کردستان، گنبد،؛ سیستان و بلوچستان و خوزستان را به‌وجود آوردند.

    سردار حسن زاده یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی در کشورمان به پیروزی رسید، دشمن تصمیم گرفت جنگ تمام‌عیاری را در ابعاد مختلف علیه این انقلاب به راه بیندازد.

    فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: آن‌ها تصور می‌کردند چون در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه نظامی، کشوری به شدت وابسته بودیم که حتی آمریکایی‌ها اجازه گریس‌کاری قطعات تسلیحات نظامی را به کارکنان ارتش کشورمان نمی‌دادند، از این رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن این انقلاب سقوط خواهد کرد، به همین علت در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب، همان‌گونه که عنوان شد با راه‌اندازی غائله‌های مورد اشاره سعی کردند مانع از قدرت گرفتن نظام جمهوری اسلامی در ایران شوند.


  • میزبانی دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ از شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر
  • افزایش چشمگیر حقوق این افراد / دولت سنگ تمام گذاشته است
  • قیمت پایه این خودرو تازه وارد قدرتمند اعلام شد + مشخصات
  • ثبت افزایش سرمایه فملی
  • (تصویر) استوری جدید مهاجمی که خواهان حضور در پرسپولیس است
  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • ستاره جوان تیم ملی به دو راهی انتخاب استقلال یا پرسپولیس پاسخ داد
  • وانت جدید هیوندای را ببینید / صرفا جهت مقایسه با محصولات داخلی و چینی!

  • وی با تاکید بر اینکه فتنه‌های امروز فتنه‌های جهانی است که با هوشمندی مردم مهار شد، اظهار کرد: همانند جنگ تحمیلی که جنگی جهانی بود، اما به واسطه حضور مردم در صحنه، این جنگ بین‌المللی را با پیروزی به پایان بردیم.

    سردار حسن زاده تصریح کرد: زمانی که در تلاقی هفته دفاع مقدس و بزرگترین رزمایش اربعین حسینی و همچنین دستاورد بزرگ پیوستن ایران به پیمان شانگهای بودیم، حوادث اخیر به بهانه فوت خانمی در کشور رخ داد و در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی این‌گونه وانمود کردند که ایران اسلامی منزوی است، اما دیدیم که رؤسای جمهور کشورهای مختلف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برای دیدار با رئیس جمهور کشورمان صف کشیدند.

    فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: امروز آمریکایی‌ها از تحمیل 8 سال جنگ به ما پشیمان هستند؛ اگرچه آن‌ها جنگ را به ما تحمیل کردند، اما این جنگ موجب شد تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. هرچند در آن دوران به ما حتی سیم خاردار هم ندادند، اما توانستیم موشک بسازیم و اینکه هیچ‌گاه مرعوب دشمن نشویم.

    وی با بیان اینکه امروز هم دشمن با استفاده از رسانه، فضای مجازی و ایجاد هیاهو قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، تاکید کرد: وقتی آمریکایی‌ها حاج قاسم را شهید کردند و ما گفتیم که پایگاه‌های آمریکا را در منطقه می‌زنیم، آن‌ها برای پنج نفر از مسئولان کشور پیغام فرستادند که بزنید، اما جاهایی را بزنید که ابهت ابرقدرتی ما هم از بین نرود.

    سردار حسن زاده افزود: در آن زمان رئیس جمهور قمارباز آمریکا هم گفته بود اگر ایران اقدام به تلافی کند، بیش از 50 نقطه ایران را می‌زنیم که اگر این کار را می‌کردند، ما بیش از هزار موشک را در یک لحظه روانه پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا می‌کردیم، اما وقتی 13 موشک به دو پایگاه آمریکایی‌ها شلیک کردیم، آن‌ها جرئت نکردند هیچ‌گونه اقدام متقابلی انجام دهند.

    فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در واقع این‌نشان می‌دهد اگرچه آمریکایی‌ها توان نظامی بالایی دارند، اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران جرئت استفاده از آن را ندارند.

    وی با بیان اینکه دشمنان به واسطه فتنه‌ای که ایجاد کردند، نگذاشتند دستاوردهای پیوستن ایران به معاهده شانگهای به درستی بیان شود، اظهار کرد: آن‌ها برای انجام این اقدام خود، نفراتی را برای ایجاد اغتشاش فرستادند که تعدادی را دستگیر کردیم و تعدادی هم در حال شناسایی برای دستگیری هستند.

    سردار حسن زاده افزود: آن‌ها در هر عرصه‌ای که مقابل جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند با شکست مواجه شدند، به‌عنوان مثال 30 سال تهاجم فرهنگی کردند، اما حججی‌ها و شهدای مدافع حرم مقابل آن‌ها ایستادند.

    فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: دو هفته پیش در یکی از شنودها یکی از افرادی که سِمتی هم در آمریکا دارد، عنوان کرد در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند، از این روی تنها راه این است به بهانه فشار اقتصادی، مردم را به خیابان‌ها بکشانیم و به واسطه آن شاید بتوانیم به پیروزی برسیم! در این‌حادثه اخیر هم علی‌رغم اینکه همه متأثر شدند، اما دشمنان به همین بهانه، عده‌ای را به خیابان‌ها آورده و خسارت‌هایی را به بار آوردند.

    وی تاکید کرد: در حوادث اخیر فتنه جهانی روی داد، این در حالی است که ارتباط ایران با کشورهای همسایه افزایش یافته و دیدارهای متعدد رسمی بین رؤسای جمهور ایران و دیگر کشورها صورت گرفته که معنای آن شکست تحریم اقتصادی است. شکستی که آثار آن به تدریج مشاهده خواهد شد.

    سردار حسن زاده افزود: دشمنان به واسطه مشکل معیشتی مردم، عملکردی شتاب‌زده را در پیش گرفتند و برای اینکه نظام اسلامی را از تعادل خارج کنند با ایجاد اغتشاش سعی کردند به نتیجه مورد نظرشان دست یابند، به همین دلیل اقدام به آتش زدن وسایل عمومی و خودروهای پلیس، جوسازی علیه سیستم امنیتی کشور و خشونت و کشته‌سازی کردند.

    فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان، مردم راه غلط آن‌ها را تشخیص دادند و با اغتشاشگران همراهی نکردند، تاکید کرد: این ملت هرچند مشکل معیشتی و مسکن دارند، اما میزان بصیرت و دشمن‌شناسی مردم از این مشکلات بالاتر است و این همان عاملی است که موجب پیروزی نظام اسلامی و ملت ایران می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه مردم ما همان‌هایی هستند که در موشک‌باران شهرها هم دست از این نظام نکشیدند، گفت: امروز از آتش زدن سطل زباله توسط عده‌ای اغتشاشگر هراسی ندارند و از پشتیبانی نظام دست برنمی‌دارند. البته آن‌ها سعی دارند با انجام عملیات روانی، به جوانان القا کنند این‌کشور آینده‌ای ندارد، اما این تلاش هم نتیجه‌ای برای دشمنان نخواهد داشت.

    پویشگر: خبرپو     منبع: تسنیم

    ۸:۵۷:۵۴ | پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | Thursday 29 / 09 September / 2022
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز