#کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش پرورش و فرهنگیان

یورو 2020 | توقف فرانسه و اسپانیا و برد پرگل آلمان + جدول و فیلم خلاصه بازی ها

نهمین روز از رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰ با توقف تیم‌های مدعی فرانسه و اسپانیا و برتری پرگل آلمان مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نهمین روز از رقابت‌های فوتبال یورو 2020 نتایجی رقم خورد که کمتر پیش‌بینی می‌شد.

در نخستین بازی روز شنبه تیم فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 و یکی از مدعیان قهرمانی، مقابل میزبانش مجارستان یک-یک متوقف شد اما با 4 امتیاز در صدر جدول گروه F قرار گرفت.

یورو 2020| فرانسه در ورزشگاه لبریز از تماشاگر، حریف مجارستان نشد

در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله گروهی مسابقات یورو 2020، از ساعت 17:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) از گروه F تیم‌های ملی فوتبال مجارستان و فرانسه مقابل هم صف‌آرایی کردند. این بازی که با حضور 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه پوشکاش‌ آره‌نا واقع در شهر بوداپست برگزار شد، در نهایت با تساوی یک - یک پایان یافت. مجارستانی‌ها در بازی قبل مقابل پرتغال نیز حضور پرتعدادی در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا داشتند که در دوره پس از فراگیری ویروس کرونا رکوردی قابل توجه محسوب می‌شود.


  • تور قشم لحظه آخری از 1,790,000 تومان
  • تور وان لحظه آخری از 3,555,000 تومان
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • شماره ۵۳۷هفته نامه اطلاعات بورس منتشر شد
  • احتمال کاهش ناگهانی حقوق کارمندان
  • آخرین قیمت سدان اقتصادی ایران خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • این دو نفر دنبال رفتن گل‌محمدی از پرسپولیس بودند/ آقای پروین، در مراسم آقای زنوزی چکار داشتید؟
  • خبر مهم سخنگوی دولت درباره رتبه بندی معلمان
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب معلمان و فرهنگیان بازنشسته

  • شاگردان دیدیه دشان که در نیمه اول با وجود داشتن مالکیت بیشتری از توپ و میدان در دقیقه 2+45 دروازه‌شان توسط آتیلا فیولا باز شد، نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 66 توسط آنتوان گریزمان و روی پاس کیلیان امباپه قفل دروازه‌ مجارها را بازکردند و بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه فرانسه حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد و مجارستانی‌ها هم بیشتر چشم به ضدحملات داشتند که نتیجه‌ای در برنداشت و دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

    قهرمان جهان با این تساوی چهار امتیازی شد و به صدر جدول گروه صعود کرد، این در حالی است که مجارستان یک امتیازی شد و در مکان سوم قرار گرفت.

    مایکل اولیور داور انگلیسی در این بازی به بنجامین پاوار از فرانسه (10) و اندر بولکا (52) از مجارستان کارت زرد نشان داد.

      پرونده دور دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها امشب با برگزاری دو دیدار بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 20:30 تیم‌های پرتغال و آلمان از گروه F در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ به مصاف هم می‌روند و از ساعت 23:30 نیز از گروه E اسپانیا در ورزشگاه کارتوخا واقع در شهر سویا پذیرای لهستان خواهد بود.


  • اخبار استخدام پرستاران
  • وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم
  • خرید تور چابهار لحظه آخری از 3,990,000 تومان
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • ارز دیجیتال ‏FLOKI به بازار اهرم‌دار صرافی تبدیل اضافه شد!
  • نخست وزیر پیشین قطر: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید
  • استخدام شرکت معتبر تولیدی در 7 عنوان شغلی

  •  

    فیلم خلاصه بازی مجارستان 1 - فرانسه 1


    دومین بازی گروه F در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020 به پرگل‌ترین بازی جام تبدیل شد. در این بازی که از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ برگزار شد، تیم ملی آلمان، با نتیجه 4 بر 2  بر تیم ملی پرتغال مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها غلبه کرد و ضمن باختش در بازی اول و امیدوار ماندن به صعود به مرحله بعدی، بار دیگر خودش را به عنوان یک مدعی جدی برای راهیابی به مراحل پایان معرفی کرد.

    یورو 2020| تابلوی نتایج روز نهم؛ توقف فرانسه و اسپانیا و برد پرگل آلمان + جدول و برنامه بازی‌های امروز

    در این بازی این پرتغالی‌ها بودند که زودتر شروعی بهتر داشتند و زودتر به گل رسیدند. این گل در دقیقه 15 توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید که شمار گل‌های ملی‌اش را به 107 رساند و حالا 2 گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد علی دایی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین گلزن فوتبال در رده ملی برسد.

    پرتغالی در ادامه دو گل دیگر هم زدند تا این آلمان باشد که نیمه نخست را می‌برد؛ دو گل به خودی روبن دیاز در دقیقه 35 و رافائل گوئریرو در دقیقه 39 سبب شد که ژرمن‌ها به بازی برگردند، بازگشتی که در نیمه دوم با دو گل دیگر باشکوه‌تر شد. این دو گل را کای هاورتس در دقیقه 51 و روبین گوسنز در دقیقه 60 به ثمر رساندند تا فرار از شکست برای رونالدو و یارانش سخت‌تر شود. گلی که دیوگو ژوتا در دقیقه 67 به ثمر رساند، کورسوی امید برای فرار از باخت را در دل پرتغالی‌ها زنده نگه داشت اما اختلاف بیشتر از آن بود که در مدت باقی مانده جبران شود.

     به این ترتیب اولین پیروزی آلمان و اولین باخت پرتغال در یورو 2020 ثبت شد تا امتیازات هر دو تیم در عدد 3 برابر شود، البته آلمان به دلیل پیروزی در بازی رودررو بالاتر از پرتغال و پایین‌تر از فرانسه 4 امتیازی در رده دوم جدول گروه مرگ قرار می‌گیرد.

    آلمانی‌ها در بازی آخر خود در مرحله گروهی یورو میزبان مجارستان خواهند بود اما پرتغال در یک بازی سخت باید برابر فرانسه صف‌آرایی کند.

     

    فیلم خلاصه بازی پرتغال 2 - آلمان 4


    در آخرین بازی از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2020، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه E، تیم‌های ملی اسپانیا و لهستان در ورزشگاه کارتوخای شهر سویا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

    یورو 2020| اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد/ حسرت برد بر دل ماتادورها ماند

    در این بازی اسپانیایی‌ها با گلزنی آلوارو موراتا در دقیقه 25 پیش افتادند اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه 54 کار را برای لهستانی‌ها به تساوی کشاند. اولین گل اسپانیایی‌ها در جام شانزدهم را آلوارو موراتا را با اثری گذاشتن روی توپ شلیک شده از سوی جرارد مورنو گذاشت به ثمر رساند که در ابتدا با رأی کمک داور بازی مردود اعلام شد اما در ادامه VAR سلامت این گل را تأیید کرد. همچنین در این بازی جرارد مورنو که سازنده گل اول شد، یک پنالتی اسپانیایی را به هدر داد.  لهستانی‌ها هم با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 54 کار را به تساوی کشاندند. لواندوفسکی با این گل اولین بازیکن تاریخ لهستان لقب گرفت که در سه دوره از رقابت‌های یورو گلزنی کرده است.

    اسپانیا اگرچه در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و از هر نظر بهتر از میهمان خود کار کرد اما موقعیت‌هایش را که در اکثر آنها توپ به آلوارو موراتا می‌رسید، یکی پس از دیگر به هدر داد.

    با این نتیجه اسپانیای میزبان برای دومین بار متوالی در یورو 2020 در کسب پیروزی ناکام ماند. مردان لوئیس انریکه که در دور نخست هم از پس سوئد برنیامده بودند، با این تساوی 2 امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه ‌شان قرار گرفتند. این در حالیست که آنها در آخرین بازی‌شان بازی به مصاف اسلواکی تیم دوم جدول بروند و برای صعود به مرحله بعدی باید 3 امتیازی آن بازی را کسب کنند.

    وضعیت لهستان اما حتی بدتر از اسپانیایی‌ها شد. آنها که در دور نخست به اسلواکی باختند، اکنون با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند و در آخرین بازی‌شان هم باید به مصاف سوئد صدرنشین بروند که با یک تساوی هم می‌تواند صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

     

    فیلم خلاصه بازی اسپانیا 1 - لهستان 1


    تابلوی نتایج بازی‌های روز نهم به شرح زیر است:

    * مجارستان یک - فرانسه یک
    گل‌ها: آتیلا فیولا (2+45) برای مجارستان - آنتوان گریزمان (66) فرانسه

    * پرتغال 2 - آلمان 4
    گل‌ها: کریستیانو رونالدو (15) و دیه‌گو ژوتا (67) برای پرتغال - روبن دیاس (35-گل به خودی)، رافائل گوئررو (39-گل به خودی)، کای هاورتس (51) و روبین گوسنز (60) برای آلمان

    * اسپانیا یک - لهستان یک
    گل‌ها: آلوارو موراتا (25) برای اسپانیا - روبرت لواندوفسکی (54) برای لهستان

    وضعیت جداول گروه‌های E و F را در زیر مشاهده می‌کنید:

    یورو 2020 , یورو 2020 ,

    برنامه دیدارهای روز دهم مسابقات یورو 2020 در زیر آمده است:

    یکشنبه - 30خرداد 1400

    گروه A:
    ایتالیا - ولز، ساعت 20:30، ورزشگاه المپیکو شهر رم، داور: اوویدیو هاتگان از رومانی
    سوئیس- ترکیه، ساعت 20:30، ورزشگاه المپیک باکو، داور: اسلواکو وینچیچ از اسلوونی

    پویشگر: خبرپو     منبع: تسنیم - ورزش سه

    ۹:۰۶:۱۷ | یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | Sunday 20 / 06 June / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز