#غزه #مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #مشاهده سود سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir #ماه مبارک رمضان #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

بایدن رسما روسیه را تهدید به جنگ تمام عیار کرد + فیلم

بایدن در اظهاراتی تهدید آمیز گفت: گمان می کنم به احتمال زیاد کار ما و روسیه به جنگ ختم شود، جنگی تمام عیار با تمام توان و این نتیجه حملات سایبری خواهد بود.

 

خبرگزاری رویترز گزارش داد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا هنگام بازدید از اداره اطلاعات ملی در مک لین ویرجینیا مدعی شد درصورتی که آمریکا هدف حمله سایبری بزرگی قرار بگیرد، امکان وقوع جنگ واقعی وجود دارد.
 خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد بایدن با ابراز نگرانی از حملات اخیر سایبری از جمله باج افزاری مدعی شد اگر ما وارد یک جنگ تمام عیار با یک قدرت بزرگ شویم، دلیلش حمله سایبری خواهد بود.
بر اساس این گزارش، بایدن همچنین ادعا کرد روسیه در تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات میان دوره ای سال ۲۰۲۲ ، اطلاعات گمراه کننده منتشر می کند.
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که پوتین مشکل واقعی دارد. او اقتصادی را در دست دارد که فقط سلاح هسته ای دارد. او می داند که در دردسر واقعی است که به نظر من، این امر حتی او را خطرناک تر می کند.
بر اساس این گزارش، آمریکا در پاییز ۲۰۲۲ انتخابات میاندوره ای برگزار می کند که در آن تمام کرسی های مجلس نمایندگان و یک سوم کرسی های سنا به رای گذاشته می شود.
اظهارات بایدن علیه روسیه در حالی است که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به تازگی گفته است: غرب با طرح اتهامات اثبات نشده در موضوع ناوالنی و دیگر موضوعات علیه روسیه به دنبال متزلزل کردن ثبات سیاست داخلی در کشور در آستانه انتخابات است.
به گزارش ریانووستی، لاوروف گفته است: غرب تلاش می کند کمربند بی ثباتی را در استانه انتخابات ما در اطراف روسیه بخصوص از طریق بلاروس و مولداوی ایجاد کند و احتمال دارد که ناظران بین المللی عوامل تحت تاثیر قرار دادن انتخابات در روسیه باشند.
حمله اخیر هکرها به ۲۰۰ شرکت آمریکایی، تبعات و پیامدهای ناگواری برای اقتصاد آمریکا داشته است.در پی این حملات ، رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفته بود انتظار داریم، دولت روسیه کاری در زمینه حملات سایبری علیه آمریکا انجام دهد.
بایدن درباره تماس تلفنی خود با پوتین به خبرنگاران گفته بود به صراحت گفتم ایالات متحده انتظار دارد، زمانی که عملیات سایبری از خاک او انجام می‌شود، حتی اگر دولت روسیه هم مسئول نباشد، وقتی اطلاعات کافی درباره آن به او می‌دهیم، کاری در این‌ زمینه انجام دهد.
بایدن و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ۱۶ ژوئن در ژنو درباره حملات سایبری گفتگو کرده بودند.
علاوه بر روسیه، آمریکا چین را نیز متهم به حفاظت از هکرهای سایبری کرده و گفته بود کشورش در حال انجام تحقیقات قبل از انجام اقدامات مقابله ای است.
این در حالی است که در میانه این تنش ها، وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا با وانگ ایی وزیر امور خارجه چین در تیانجین دیدار کرد که وزیر خارجه چین سه خط قرمز را برای مدیریت موثر اختلافات و جلوگیری از خارج شدن از کنترل روابط چین و ایالات متحده ترسیم کرده بود.
شبکه خبری سی ان ان پیش از این در گزارشی عنوان کرد: آمریکا با اپیدمی حملات سایبری باج افزاری مواجه است و شمار این حمله ها طی یکسال گذشته به بیش از هزاران مورد رسیده است. بطوریکه در سال گذشته میلادی بنابر تخمین کارشناسان، حداقل ۱۵هزار حمله سایبری باج افزاری علیه زیرساخت های آمریکا رخ داده است.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • چانگان Uni-Z در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود
  • ۴ راه برای صمیمیت بین زوجین در زندگی / عدم صمیمت زندگی زناشویی را با این ۴ شیوه درمان کنید
  • با پارکت چوبی آیلکس، به خانه خود گرما و زیبایی ببخشید
  • زمستان می ماند
  • یک خبر شبانگاهی از واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
  • از آمریکا تا ژاپن؛ رویدادهای اقتصادی این هفته چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهند داشت؟
  • شهر دلیجان؛ سوئیس کوچک کشور ارمنستان
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران

  • پویشگر: خبرپو     منبع: آخرین خبر

    ۱۰:۴۹:۳۹ | چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ | Wednesday 28 / 07 July / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز