#غزه #مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #مشاهده سود سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir #ماه مبارک رمضان #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

فارس میزبان هفتمین سفردولت؛ تاکید رئیس جمهور بر قطع دست دلالان +تصاویر

فارس امروز شاهد هفتمین سفر استانی رئیس‌جمهور بود تا آیت‌الله رئیسی در دیدار با جمعی از روستائیان بر لزوم قطع دست دلالان نهاده‌های دامی تأکید کند؛ همچنین وزرای مختلف راهی شهرستان‌ها شده‌اند.

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکیدرئیسی بر قطع دست دلالان/حضور وزرا

امروز استان فارس در هفتمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه است. بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسات مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در جریان سفر به استان فارس خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر روز پنجشنبه خود به استان فارس با جمعی از نخبگان فارس در حوزه‌های مختلف دیدار خواهد کرد. رئیس‌جمهور در ادامه هفتمین سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها در استان فارس قرار است در شورای اداری استان نیز حضورداشته باشد. این در حالی است که رئیسی دیداری نیز با علمای استان فارس نیز خواهد داشت.

نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نیز ازجمله برنامه‌های است که در استانداری فارس برگزار خواهد شد. در این میان ازجمله برنامه‌های که احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد دیدارهای سرزده رئیس‌جمهور از مناطق مختلف استان فارس و شهر شیراز است.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • چانگان Uni-Z در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود
  • با پارکت چوبی آیلکس، به خانه خود گرما و زیبایی ببخشید
  • یک خبر شبانگاهی از واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
  • زمستان می ماند
  • ۴ راه برای صمیمیت بین زوجین در زندگی / عدم صمیمت زندگی زناشویی را با این ۴ شیوه درمان کنید
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران
  • شهر دلیجان؛ سوئیس کوچک کشور ارمنستان
  • از آمریکا تا ژاپن؛ رویدادهای اقتصادی این هفته چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهند داشت؟

  • در هفتمین سفر هیئت دولت به استان فارس، برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم نیز به این استان سفرکرده و به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان‌های فارس حضور پیداکرده‌اند. بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به این منطقه سفر می‌کند.

    این در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی نیز با همراهی نماینده جهرم، خفر و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی به این مناطق سفر کرد. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به همراه نمایندگان شیراز و زرقان در شیراز حضور دارد.

    در ادامه سفرهای وزرای دولت سیزدهم به استان فارس، فاطمی امین وزیر صمت نیز با همراهی نماینده سروستان، خرامه و کوار به این حوزه‌ها سفر خواهد کرد و اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همراهی نماینده مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد در مجلس به این مناطق سفر می‌کند.


  • نسخه یک اقتصاددان درباره دستمزد ۱۴۰۳
  • فوری / قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری اعلام شد
  • سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید
  • تکلیف حداقل حقوق کارگران روشن شد؟ + جزئیات
  • فروش ۲ خودروی بهمن موتور از فروردین ۱۴۰۳ + قیمت و زمان ثبت نام
  • ارزیابی دوازده کارشناس داوری درباره دیدار استقلال - پرسپولیس: در دربی 103 پنالتی گم شد!؟
  • بازگشت محمد منتظر به استقلال قطعی شد
  • پشت‌پرده فروش کباب ارزان

  • احمد وحیدی وزیر کشور نیز در طول این سفر به شهرستان‌های رستم و ممسنی می‌رود؛ لازم به ذکر است که وزیر نفت به شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیروکارزین و وزیر نیرو نیز به شهرستان‌های کازرون و کوهچنار سفر می‌کنند. محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در این سفر هیئت دولت را همراهی می‌کند.


    آخرین اخبار از سفر رئیس‌جمهور و وزرای دولت را در زیر می‌خوانید


    ۱۲:۲۵ عکس/ سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لارستان


    ۱۲:۲۱ فارس از جمله مناطق شاخص در حوزه نفت و گاز کشور است

    جواد اوجی در حاشیه سفر به استان فارس و بازدید از پالایشگاه گاز فراشبند، گفت: ظرفیت تولید روزانه گاز در استان فارس ۱۱۴ میلیون مترمکعب است. او با بیان اینکه فارس پس از استان بوشهر دومین دارنده ذخایر گازی کشور است، افزود: دولت سیزدهم در زمینه فشار افزایی میدان‌های گازی کنونی و توسعه میدان‌های گازی جدید تنها در استان فارس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.


    ۱۲:۱۳ فیلم / رئیس جمهور در آرامگاه حافظ حضور یافت

    آیت الله ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان فارس در آرامگاه حافظ شیرازی حضور یافت و با برخی از افرادی که در آرامگاه حضور داشتند دیدار کرد.


    ۱۱:۴۹ رئیس جمهور از کارخانه کاغذ سازی زرقان بازدید کرد

    حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان فارس، به کارخانه کاغذسازی زرقان رفت. رئیسی در این بازدید، مشکلات و مسائل این کارخانه را مورد بررسی قرار داد. وی دستوراتی را نیز برای رفع مشکل این واحد صادر و قول داد که موانع و مشکلات به طور کامل بررسی و رفع شود.


    ۱۱:۴۸ اجرای طرح «آمایش سرزمین» توسعه شهرستان ها را به همراه خواهد داشت

    رضا فاطمی امین وزیر صمت ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری کوار، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال به عنوان یک اولویت در کشور مطرح است، تاکید کرد: برنامه آمایش سرزمین در تمامی شهرستان‌ها اجرایی می‌شود که یک برنامه عملیاتی و نقشه راه برای سال‌های آینده است که با نظر صاحب نظران شهرستان عملیاتی می‌شود.


    ۱۱:۳۲ دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با مردم آباده

    امیر حسین مدنی، با حضور در آباده با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان دیدار کرد و پای درد و دل آنها نشست. معاون رئیس جمهور از انتقال خواسته‌ها و مشکلات شهرستان آباده به رئیس جمهور خبر داد و گفت: حداکثر تا روز یکشنبه این مشکلات و مسائل مطرح شده را به صورت مکتوب به ریاست جمهوری منتقل می‌کنم و ایشان نیز حتماً دستور پیگیری می‌دهند.

    وی افزود: دولت سیزدهم با حجم انبوهی از پروژه‌های نیمه تمام روبرو است که فرودگاه شمال فارس نیز از جمله آن‌هاست.


    ۱۱:۲۲ رئیسی از تخت جمشید بازدید کرد

    حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در ادامه حضور خود در شهرستان مرودشت از میراث جهانی تخت جمشید بازدید کرد.

    رئیسی در جریان این بازدید گفت: بناهای تاریخی مثل سایت جهانی تخت جمشید از هنر فاخر هنرمندان این مرز و بوم حکایت دارد. وی با اشاره به اینکه تخت جمشید یک پیام دیگر هم دارد، گفت: تخت جمشید خطاب به ستمگران پیام می‌دهد که عاقبت ظلم به مردم چیست.

    در حاشیه این بازدید، یک نوجوان خود را به رئیس جمهور رساند و گفت: من از همدان آمده‌ام. من و دیگر بچه‌های پایگاهمان شما را خیلی دوست داریم. رئیس جمهور نیز پاسخ داد که سلام من را به بچه‌های پایگاه خودتان برسانید و بگویید امید ما به شما جوان هاست.


    ۱۱:۰۰ باغ موزه مشاهیر جهان سال آینده در شیراز به بهره برداری می رسد

    عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از باغ موزه مشاهیر جهان در فارس گفت: مشکل اعتبار ساخت این مجموعه با اختصاص تسهیلات به زودی برطرف می‌شود و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.


    ۱۰:۴۲ تصویب منابع مالی آزاد راه شیراز به اصفهان / ساخت ۲ میلیون خانه

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای اداری زرقان با اشاره به برنامه‌ها برای تولید مسکن در استان فارس گفت: قرار بر این است که در کل کشور ظرف چهار سال ۴ میلیون واحد مسکونی احداث شود و به این منظور باید در فاز نخست احداث ۲ میلیون واحد مسکونی شروع شود برای ساخت مسکن در استان فارس مشکلی از لحاظ زمین نداریم تسهیلات خوبی نیز در قانون جهش تولید مسکن پیش‌بینی شده و خدمات دولت در این زمینه نیز رایگان است.

    وی ادامه داد: بر این موضوع در جلسه روز گذشته تاکید شد که همه مردم فارس که نیاز به مسکن دارند و فرم ج آن‌ها سبز است، می‌توانند برای دریافت مسکن ثبت نام کنند. با توجه به تجربه مسکن مهر و اقدام ملی بنا بر این است که متقاضی محور مسکن بسازیم. بنابراین هرجا که مردم ثبت نام کنند، زمین دولتی داریم و خدمات تسهیلات نیز به متقاضیان ارائه می‌شود. در روستاها نیز بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی تعهداتی دارد. مشروح اظهارات قاسمی را اینجا ببینید.


    ۱۰:۳۴ وزیر نفت وارد شهرستان فراشبند شد

    جواد اوجی نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرستان بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند و حضور در نشست‌های شورای اداری شهرستان فراشبند را در برنامه دارد.


    ۱۰:۲۹ نباید غفلتی در تزریق واکسن انجام شود / توجه به خیرین سلامت

    بهرام عین الهی وزیر بهداشت پیش از ظهر پنجشنبه در سفر به استان فارس و شهرستان لارستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در جامعه رعایت شود مسئله شیوه نامه‌های بهداشتی است از این رو تمامی آحاد جامعه حتی در صورتی که واکسن خود را دریافت کرده باشند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

    وی تصریح کرد: برخی بر این باورند که اگر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند دیگر نیازمند آن نیستند که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند این در حالی است که تزریق واکسن موجب خواهد شد مرگ و میر کرونا کاهش یابد اما این واکسن از ابتلای افراد به بیماری ممکن است جلوگیری نکند.


    ۱۰:۲۳ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری وارد شیراز شد

    زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، بازدید از پروژه‌های موزه منطقه‌ای و باغ‌موزه مشاهیر با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس، بازدید از مجموعه جهانی پاسارگاد و مجموعه جهانی تخت جمشید ازجمله برنامه‌های سفر ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان فارس است.


    ۱۰:۱۶ وزیر صمت از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد

    رضا فاطمی امین صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان کوار از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد. نماینده ویژه رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان کوار حضور خواهد داشت.


    ۱۰:۱۰ فیلم / سفر رئیس جمهور به مرودشت؛ حضور در گلزای شهدای روستای کناره

    حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از حضور در روستای کناره، ابتدا از یک دامداری بازدید کرد. رئیس جمهور سپس وارد گلزار شهدای این روستا شد و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

    رئیسی در حاشیه حضور در گلزار شهدا در جمع مردم روستا نیز حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت. رئیس جمهور بعد از این دیدار به شیراز بر می‌گردد.


    ۱۰:۰۶ قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد برای رفع مشکلات پاسارگاد

    محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان پاسارگاد از چهار طرح نیمه تمام این شهرستان از جمله موزه پاسارگاد، ساختمان فرمانداری، بهسازی قبور شهدا و مجتمع فرهنگی این شهرستان بازدید کرد و برای برطرف شدن مشکلات این طرح‌ها قول مساعد داد.

    وی افزود: مسائل و مشکلات این شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در شیراز برگزار می‌شود، مطرح و پیگیری خواهد شد.


    ۹:۵۵ وزیر نیرو وارد شهرستان کازرون شد

    وزیر نیرو که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب هفتمین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان فارس سفر کرده است، هم اکنون وارد شهرستان کازرون شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.


    ۹:۳۴ دست دلالان نهاده ها باید قطع شود / دولت در حال حل مسائل است

    ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و گفت: باید دست دلالان قطع و نهاده‌های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

    وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش‌ها در حال تلاش برای رفع مشکلات و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

    رئیسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای تولید انجام می‌دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت تولید می‌کند.

    رئیس جمهور اسلامی ایران با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می‌کنند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد کنند به استقلال ایران اعتقادی ندارند.‌

    رئیسی بیان کرد: باید هر محصول کشاورزی در داخل کشور ولو با هر زحمتی تولید شود البته ممکن است در ابتدا هزینه‌ها بالا برود اما به مرور زمان هزینه‌ها کاهش می‌یابد اما این روند به استقلال کشاورزی کشور کمک می‌کند.

    وی گفت: از سوی دیگر دولت باید دسترسی کشاورزان و دامداران را به مواد مورد نیازشان ازجمله نهاده ها تسهیل کند.


    ۹:۲۶ دولت از رکود و رخوت گذشته خارج شده است / تصمیمات بر اساس واقعیت

    معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز از رکود و رخوت گذشته خارج شدیم و مردم نشاط و تحرک را در رئیس جمهور خود می بینند و امیدوارانه حرکت می کنند.

    محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: از نگاه رئیس جمهور ایران فقط تهران نیست و باید به تمامی شهرهای ایران رفت و با مردم صحبت کرد تا تصمیمات درست گرفته شود. مشروح گفتگوی مهر با حسینی را اینجا بخوانید.


    ۹:۱۵ رئیسی از کارخانه آزمایش مرودشت بازدید کرد

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از ورود به شیراز، در اولین برنامه خود کارخانه باسابقه و قدیمی آزمایش را بازدید کرد. این کارخانه در شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

    کارخانه آزمایش هم اکنون دچار مشکلات مختلف شده و تعطیل است که رئیس جمهور در سفر خود در جریان مسائل این واحد قرار گرفت.


    ۹:۰۸ مرکز پرتو درمانی گراش افتتاح شد

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به جنوب فارس و شهرستان چهارگانه سفر کرده، امروز بخش پرتودرمانی گراش را افتتاح کرد. بخش پرتودرمانی گراش به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های این حوزه تجهیز شده که اعتبار آن نیز به مبلغ دو میلیون و ۳۱۷ هزار یورو توسط خیران تأمین شده است.

    دکتر عین الهی همچنین پس از بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، به شهرستان اوز می‌رود.


    ۰۸:۴۴ وزیر جهاد کشاورزی وارد زرین دشت شد / مشکلات کشاورزان بررسی می شود

    در ادامه سفرهای استانی هیأت دولت، صبح امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی به همراه محمد جواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس وارد زرین دشت شد.

    در برنامه کاری امروز سفر وزیر جهاد کشاورزی به زرین دشت قراراست سید جواد ساداتی نژاد پس از گلباران قبور مطهر شهدای شهر شهرپیر از شهرک کشاورزی (گلخانه‌ای) فجر ایزدخواست در منطقه گلگویه زرین دشت دیدن کند.

    ساداتی نژاد پس از این بازدید، در شورای اداری زرین دشت در سالن اجتماعات پارک زیتون حاجی آباد حضور پیدا خواهد کرد و پس از بررسی مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان از کانال‌های پایین دست سد خسویه این شهرستان نیز دیدن می‌کند.

    در جریان سفر وزیر جهاد کشاورزی زرین دشت نمایندگان کشاورزان، فرهنگیان، زنان، ایثارگران و جوانان مطالبات مردم این شهرستان را به سمع وزیر کشاورزی می‌رسانند.


    ۰۸:۳۷ عکس / سفر رئیس‌جمهور به شیراز

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی


    ۸:۰۳ بیکاری و خشک‌سالی دو مشکل مهم فارس است / احصاء ۱۰۰ طرح برای توسعه استان

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: سفر به استان‌ها پیش از آنکه به وقوع بپیوندد باید حتماً دارای برنامه ریزی باشد و هدف آن نیز رفع مشکلات استان‌ها باشد.

    وی افزود: کارگروه تخصصی پیش از سفر رئیس جمهور به استان‌ها اعزام شده‌اند و در استان فارس بیش از ١٠٠ طرح برای استان احصاءشده تا بتوان نسبت به توسعه فارس اقدام کرد.

    رئیس جمهور تاکید کرد: مشکل خشکسالی از مسائل مهمی است که مردم و دولت را رنج می‌دهد و در تلاش هستیم تا این مشکل را در استان فارس برطرف کنیم

    وی ادامه داد: فارس استانی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معادن و خدمات دهی به بخش بازرگانی و تجارت توانمند و در حوزه اقتصاد دارای پتانسیل‌های مختلفی است اما تاکنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده از این رو دولت در تلاش است تا تمامی پتانسیل‌های استان فارس را به کار ببندد تا شاهد توسعه فارس در تمامی ابعاد باشیم.

    رئیسی افزود: بیکاری از جمله مشکلاتی است که دولت را دچار مشکل کرده است از این رو در تلاش هستیم تا مشکل اشتغال را در استان فارس و سایر استان‌ها برطرف کنیم.


    ۸:۱۶ فیلم / لحظه استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه شیراز


    ۷:۳۲ رئیس جمهور وارد شیراز شد

    فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

    حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه وارد شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شد. رئیس جمهور در هفتمین سفر استانی هیأت دولت به استان فارس سفر کرده و تا ساعاتی دیگر دیدارها و بازدیدهای خود را آغاز می‌کند.

    پویشگر: خبرپو     منبع: مهر

    ۱۳:۲۳:۰۶ | پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | Thursday 14 / 10 October / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز