#کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش پرورش و فرهنگیان

بهترین پاد سیستم 2023 | بررسی انواع مدل‌های مختلف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان‌ها نیز از همه جهت بهبود پیدا کرده است.

The best pod system of 2023

پاد سیستم‌ها یکی از آخرین نوآوری‌های دنیای ویپینگ هستند.

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین فناوری‌های روز دنیا هم پاد سیستم‌ها هستند که به تازگی وارد بازار شده‌اند و به افراد سیگاری در جهت ترک سیگار و کنار گذاشتن هر گونه دخانیات کمک می‌کنند. پاد سیستم‌ها یکی از لاین‌های اصلی دنیای ویپینگ (سیگارهای الکترونیکی) هستند و در سال‌های اخیر پس از معرفی شدن محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها ابعاد کوچکی دارند و امروزه جهت ترک یا جایگزین کامل برای سیگار و قلیان مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاد سیستم‌ها‌ انواع مختلفی دارند و توسط برندهای معروفی تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید با پاد سیستم یا به اصطلاح پاد آشنا شوید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید. در این راهنمای جامع، می‌خواهیم به معرفی پاد سیستم، نحوه استفاده و همچنین معرفی بهترین پاد سیستم‌های سال 2023 بپردازیم.

پاد سیستم چیست؟

پادها، دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی قابل حمل هستند که از طریق تبخیر مایع درون مخزن، دود غلیظی تولید کرده و نیکوتین لازم را به بدن افراد می‌رسانند. این دستگاه‌ها هر چند کوچک و ظریف هستند اما بیشترین تاثیر نیکوتین را بر بدن دارند. مکانیزر پاد سیستم‌ها همانند ویپ‌ها است. تنها تفاوت آن‌ها در نوع مصرف و مایع جویسی است که درون آن ریخته می شود. مایع جویسی که درون این پاد ریخته می‌شود، ماده‌ای است که دارای نیکوتین بالایی است و به آن جویس سالت می‌گویند. افرادی که دخانیات اعم از سیگار و قلیان استفاده می‌کنند، بیشتر به سمت این دستگاه‌ها گرایش پیدا می‌کنند. در واقع می‌توان پاد سیستم را یک راه حل موثر و کم خطر برای جایگزینی با سیگار و دیگر دخانیات دانست.

نحوه استفاده از پاد سیستم‌ها

پاد سیستم در واقع یک ویپ کوچک است که شامل یک باتری و یک مخزن کوچک برای پر کردن جویس است. نحوه کار کردن با این نوع دستگاه بدین صورت است که المنت‌های داخل دستگاه توسط باتری‌های آن تغذیه می‌شوند و به کمک جریان الکتریکی، ماده‌ای مخصوص حاوی گلیسیرین خوراکی را به همراه مقداری نیکوتین تبخیر می‌کنند. این ماده همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سالت نیکوتین نام دارد و توسط شرکت‌های بزرگ در طعم‌های مختلفی متناسب با ذائقه افراد تولید می‌شود. این ماده پس از تبخیر با هر مکش از طریق دود وارد دهان و ریه می‌شود تا نیکوتین خون را تامین کند. در بازدم نیز دود غلیظی خارج می‌شود. دودی که وارد ریه‌ها می‌شود نه حاصل سوختن توتون یا تنباکو است و نه بوی ناخوشایندی دارد؛ بلکه برعکس این بو ترکیبی خوشایند از بخار و نیکوتین است که بسیار برای افراد لذت‌بخش و کم‌خطر است.

بهترین پاد سیستم‌های سال 2023

پاد سیستم‌ها از لحاظ اندازه، ظرفیت مخزن، عمر باتری، طرح، رنگ‌ و کاربرد دارای انواع مختلفی هستند و هرکسی با هر سلیقه و نیازی که دارد می‌تواند بهترین پاد سیستم را خریداری کند. امروزه دستگاه‌های پاد سیستم با بالاترین کیفیت در نقاط مختلف دنیا توسط شرکت‌های معروف و معتبر تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی بهترین پاد سیستم‌های سال 2023 خواهیم پرداخت تا بتوانید از میان آن‌ها مناسب‌ترینشان را انتخاب کنید.

پاد سیستم اسموک نورد 4 / Smoke Nord 4

دستگاه پاد اسموک نورد 4 یکی از محصولات جدید شرکت Smoke است که به یک باطری داخلی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر با بازه توان خروجی ۵ تا ۸۰ وات مجهز شده است. این دستگاه یک محصول دو کاره یا به اصطلاح پاد ماد است که از جویس معمولی و سالت نیکوتین پشتیبانی می‌کند. بدنه پاد سیستم اسموک نورد 4 از آلیاژ روی با کیفیت ساخته شده که در برابر ضربات می‌تواند تا حدودی مقاوم باشد. محفظه هوای این دستگاه نیز ارتقا یافته و نسبت به دیگر پادها طعم‌دهی و کامدهی بسیار مناسبی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

ویپ پاد ووپو درگ اس

به غیر از کمپانی اسموک، برند ووپو نیز یکی دیگر از برندهای معتبر و معروف ویپینگ در جهان است. ویپ پاد ووپو درگ اس هم از محصولات پرطرفدار برند ووپو است که اخیرا تولید و به بازار ارائه شده است. این محصول یک دستگاه دوکاره قدرتمند است که به یک چیپست هوشمند GENE.TT مجهز شده است. شیوه کامدهی ویپ پاد ووپو درگ اس به شکل دکمه‌ای است و دارای یک نمایشگر LED و باتری قدرتمند با ظرفیت 2500 میلی‌آمپری است که قابلیت شارژ سریع را دارد.

پاد سیستم یوول کالیبرن جی

دستگاه یوول کالیبرن جی یکی از محصولات جدید و پرطرفدار کمپانی یوول است که علاوه بر ظاهری جذاب و خاص، امکانات بسیار منحصربه‌فردی هم دارد. این دستگاه دارای باتری داخلی ۶۹۰ میلی‌آمپری با توان خروجی 15 وات است که برای یک پاد سیستم به ابعاد و اندازه کالیبرن جی بسیار مناسب است. سیستم یوول کالیبرن جی فقط برای جویس‌های سالت طراحی شده است و دارای دریچه هوای ۲ حالته است که کاربران بستگی به کامی که می‌گیرند، می‌توانند آن را تنظیم کنند.

دستگاه ووپوو آرگاس ایر

سیستم پاد آرگاس ایر ووپوو یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند ووپوو است که دارای ظاهری لاکچری و قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای است. بر روی این پاد یک صفحه نمایش ۰٫۵۴ اینچی OLED تعبیه شده که دسترسی به تمام تنظیمات دستگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این محصول یک پاد ماد است که می‌توانید با تعویض کویل، هم از جویس‌های سالت و هم از جویس‌های معمولی استفاده کنید.

منبع تغذیه آرگاس ایر هم یک باتری داخلی ۹۰۰ میلی‌آمپری است که قابلیت نگه‌داری یک روز کامل شارژ را دارد. این دستگاه دارای چیپست Gene.AI است که امکانات زیادی از قیبل شمارش تعداد کام، تغییرات وات و ولتاژو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد پاد سیستم آرگاس ایر سیستم کامدهی اتوماتیک و دستی آن است که به دلخواه می‌توانید نوع کامدهی را تنظیم کنید.

خرید پاد سیستم

Purchase pod system

پادها استفاده آسان و تنوع زیادی دارند.

قبل از انتخاب بهترین پاد سیستم باید با معیارها و ویژگی‌های یک پاد سیستم خوب آشنا شوید. یک پاد سیستم خوب علاوه بر سبک و قابل حمل بودن باید دارای طراحی زیبا، ظرفیت مخزن مناسب، توان خروجی قابل تنظیم، طعم‌رسانی بالا و عمر باتری طولانی باشد. دانستن این معیارها به شما کمک می‌کنند تا سیستم مناسب خود را انتخاب و در جهت خرید آن اقدام کنید.

علاوه بر این مهم‌ترین نکته‌ای که باید در زمان خرید پادسیستم به آن توجه داشته باشید، اصل بودن محصول است. برای این منظور باید از فروشگاه‌های معتبر به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی از سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد و اطمینان هستند، اقدام به خرید پاد سیستم کنید.

سخن آخر

امروزه با پیشرفت گسترده در زمینه صنعت دخانیات، شاهد ظهور جدیدترین ابزارهای ترک سیگار از جمله پاد سیستم‌ها هستیم. پاد سیستم ابزارهایی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا به مرور زمان دوز نیکوتین بدن خود را کم کرده و به طور کامل سیگار را ترک کنند. کمپانی‌های زیادی امروزه به دنبال طراحی و تولید پاد سیستم هستند که در این مقاله به معرفی بهترین آن‌ها پرداختیم تا بتوانید بر اساس نیازتان یکی از این دستگاه‌ها را خریداری کرده و آن را به طور کامل با سیگار جایگزین کنید.


۱۲:۴۸:۳۶ | دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ | Monday 22 / 01 January / 2024