#کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش پرورش و فرهنگیان

بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024

همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی به قدری سریع شده که هر محصولی با نمونه قبلی خود زمین تا آسمان متفاوت است و امکانات بیشتری دارد.

The best car cigarette lighter pump in 2024

پمپ باد فندکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمونه های امسال، نسبت به سال گذشته امکانات بهتری دارند. به همین دلیل قصد داریم بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

پمپ باد چیست؟

در برابر این پرسش که پمپ باد چیست، به نقل از آروا می توان گفت: «پمپ یا کمپرسور یک ابزار بادی است که با توجه به مکانیزمی که داخل سیستم خود دارد، ابتدا هوای محیط را به داخل محفظه مکش می کند و طبق فرایندی با کمک پیستون یا پره شروع به فشرده سازی هوا می کند و پس از اینکه هوای دمیده شده به داخل محفظه فشرده شد، در داخل مخزن ذخیره می شود تا در زمانی که مورد نیاز است بتوانیم از این هوای فشرده شده استفاده کنیم.»

یکی از محبوبترین و پرکاربردترین انواع پمپ باد، کمپرسور یا پمپ باد فندکی است. در ادامه به این ابزار بیشتر می پردازیم.

پمپ باد فندکی چیست؟

پمپ باد فندکی یا کمپرسور فندکی یکی از انواع کمپرسور ها است که کاربرد وسیع و گسترده ای در خودرو برای باد کردن تایر و موارد مشابه به آن را دارد و به خاطر اندازه کوچکی که دارد اصطلاحا به آن مینی کمپرسور نیز گفته می شود و چونکه در داخل مخزن آن باد ذخیره و فشرده می شود به این وسیله پمپ باد نیز گفته می شود. دلیل نامگذاری به این اسم به خاطر این است که این ابزار به برق خودرو متصل می شود.

کمپرسور یا پمپ باد فندکی آروا

پمپ باد فندکی آروا، در دو نسخه دو سیلندر و یک سیلندر، به بازار عرضه می شود. تمام این پمپ ها با انواع مختلفی از نازل ها تجهیز شده اند که برای کاربردهای متعدد مناسب هستند. شما می توانید این پمپ ها را در بسته های باکیفیت برزنتی به همراه لوازم جانبی پرکاربرد، دریافت کنید.Top of Form

پمپ های فندکی مدل تک سیلندر آروا: این نوع کمپرسور به دلیل وزن سبک خود شناخته می‌شود. با داشتن یک سیلندر، این کمپرسور فقط قادر است که فشار باد کمی تولید کند. به همین دلیل، اغلب برای باد کردن لاستیک‌های خودرو یا دوچرخه استفاده می شود.

پمپ های فندکی مدل دو سیلندر آروا: این نوع کمپرسور با داشتن دو سیلندر، از قدرت فشار هوای بیشتری برخوردار است. به همین دلیل از آن برای باد کردن لاستیک‌های کامیون و ماشین‌های سنگین نیز استفاده می‌شود.

در ادامه به معرفی بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 می پردازیم. جالب است بدانید که چند محصول آروا وجود دارند که با تکیه بر دانش روز و پیروی از استانداردهای جهانی، لقب بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 را به خود اختصاص داده اند.

پیش از پرداختن به هر یک از کمپرسورهای باد آروا، لازم است مشخصات مشترک این دسته از محصولات را بیان کنیم که منحصر به این شرکت تولیدی است:

کمپرسور باد فندکی تک سیلندر مدل ۵۱۳۰

اگر بخواهیم در مورد بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 نمی توانیم از پمپ باد فندکی 5130 صرف نظر کنیم. بدون شک یکی از عوامل محبوبیت این دستگاه، طراحی بدنه آن بوده که بسیار کاربرپسند است. طراحی این مدل به گونه ای است که وزن دستگاه در قسمت جلو و عقب آن به طور مساوی تقسیم می شود و زمان حمل، دستگاه زوایه ندارد.

برخی از مشخصات این محصول به شرح زیر است:

کمپرسور باد فندکی مدل ۵۱۳۴

Lighter wind compressor model 5134

آخرین مدل از محصولات آروا که در گروه بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 قرار می گیرد، پمپ باد فندکی 5134 است. این محصول نیز به سادگی قابل حمل بوده و برای باد کردن لاستیک خودرو مناسب است.

نکته قابل توجه در این پمپ باد، طراحی خاص آن است که شبیه یک مکعب، همراه با یک دسته قابل حمل بوده تا بتوانید آن را به راحتی جابه‌جا کنید. وزن پمپ باد فندکی 5134 آروا، فقط یک کیلو و 520 گرم است. سایر ویژگی های این دستگاه را با هم بررسی می کنیم:

این مدل نیز موفق به کسب دو نشان استاندارد CE و GS شده است.

کمپرسور باد فندکی دو سیلندر مدل ۵۱۳۱

کمپرسور باد فندکی ۵۱۳۱ را نیز باید بهترین پمپ باد فندکی برای ماشین در سال 2024 دانست. برخی از ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

کمپرسور باد فندکی دو سیلندر مدل ۵۱۳۲

نکته متفاوت در پمپ باد مدل 5132 وجود دو سیلندر 30 میلی متری است که مزیت قابل توجهی محسوب می شود. با این حال وزن این پمپ باد بسیار سبک بوده و با تعبیه یک دسته روی آن، امکان جابه‌جایی ساده آن مهیا شده است.

سایر مشخصات قابل توجه پمپ باد مدل 5132 آروا به شرح زیر است:

پمپ باد مدل 5132 هم دارای گواهی نامه استانداردهای CE و GS است.

کمپرسور باد فندکی دو سیلندر مدل ۵۱۳۳

پمپ باد فندکی 5133 نیز پرتابل بوده و برای حمل و نقل ساده آن یک دسته روی این پمپ تعبیه شده است. نشانگر فشار هوای خروجی این دستگاه، در کنار دسته است و شما به سادگی می توانید این فشار را مشاهده و کنترل کنید. اکنون نوبت آن است که سایر ویژگی های این دستگاه را معرفی کنیم:

همانند دیگر پمپ های بادی آروا، پمپ باد فندکی 5133 نیز دارای دو نشان استاندارد CE و GS است.

کلام آخر

برخی از بهترین پمپ هاب باد فندکی آروا به شما معرفی شد که البته در این مطلب جای آننبود به تمام ویژگی های قابل توجه این ابزارآلات بپردازیم.

لازم به ذکر است که اگرچه این محصولات از نظر کیفیت، قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند، اما شرکت آروا با بومی سازی آنها موفق شده تا تولیدات خود را با قیمتی رقابتی وارد بازار کند.


۱۲:۵۳:۴۲ | دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ | Monday 22 / 01 January / 2024