#غزه #مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #مشاهده سود سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir #ماه مبارک رمضان #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

استقلال - ملوان، جدال دارا و ندار/ پرسپولیس- فولاد، سوپرجام تکراری؟

مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۸ دیدار در روز‌های پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود و سرخابی‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه با انجام ۳ دیدار شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها در روز جمعه پیگیری خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال در انزلی به مصاف تیم ملوان می‌رود و تیم پرسپولیس هم  از فولاد در ورزشگاه آزادی پذیرایی می‌کند. طبق اعلام سازمان لیگ بازی های این هفته قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود. 

ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

ملوان- استقلال/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال بعدازظهر  امروز  در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

تیم ملوان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال برابر تیم پیکان شکست خورد و اکنون به دنبال برد برابر تیم استقلال است تا نخستین امتیاز خود را بعد از بازگشت به لیگ برتر فوتبال بگیرد و جبران مافات کند، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته پیش رو دارد.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • تحلیلگر معروف: پس از رالی بیت‌کوین، اکنون نوبت به رشد آلت‌کوین‌ها رسیده است!
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام
  • استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند
  • فوری / قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری اعلام شد
  • سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید
  • تکلیف حداقل حقوق کارگران روشن شد؟ + جزئیات
  • شماره ۵۳۵هفته نامه اطلاعات بورس منتشر شد

  • در آن طرف، تیم استقلال قهرمان فصل گذشته با هدایت ساپینتو مربی ایتالیایی  در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال برابر تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی شکست خورد و بعد از یک سال  رکورد نباختنش شکسته شد.

    مبلغ قرارداد‌های باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام شد و  در مجموع آبی پوشان پایتخت حدود ۳۴۳ میلیارد تومان برای جذب بازیکن و مربی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال هزینه کردند و این در حالی است که باشگاه ملوان کمتر از رقیب خود خرج کرده است و به نوعی شاهد نبرد دارا و ندار لیگ برتر فوتبال هستیم.

    محمد حسین مردامند که خدمت سربازی اش را در ملوان سپری کرد، به تیم سابقش استقلال بازگشت. همچنین سیاوش یزدانی هم با کفالت توانسته معافیت از سربازی بگیرد و به تمرینات استقلال برگشته است.

    مهدی قایدی هم بعد از جدایی از تیم شباب الاهلی توانسته به صورت قرضی به استقلال برگردد، اما به علت صادر نشدن کارت بازی قادر به همراهی تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتبال نیست.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    سپاهان اصفهان - نساجی مازندران/ روز پنج شنبه ساعت ۲۱

    تیم فوتبال سپاهان  با برد برابر تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال، توانایی خودش را نشان داد.

    البته مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان اعلام کرد که شانس با او همراه بوده که تیم استقلال را بدون تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی برده است.  

    طلایی پوشان اصفهانی با برد برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال روحیه مضاعفی به دست آوردند و قصد دارند با کسب امتیاز در بازی خانگی خود مقابل نساجی، روند رو به رشد خود را ادامه بدهند.

    در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران  با هدایت حمید مطهری در نخستین بازی برابر تیم مس رفسنجان به تساوی یک بر یک دست یافت. این تیم شمالی همچنان  قادر به میزبانی از حریفانش در ورزشگاه وطنی نیست و باید در خارج از خانه میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشد.


  • شهر دلیجان؛ سوئیس کوچک کشور ارمنستان
  • از آمریکا تا ژاپن؛ رویدادهای اقتصادی این هفته چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهند داشت؟
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام بانک رفاه 1402
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • مابه التفاوت مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی پرداخت خواهد شد
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • خرید تور کیش لحظه آخری از 4,080,000 تومان
  • رقم یارانه نقدی تغییری می‌کند؟

  • ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    مس رفسنجان- گل گهر سیرجان/ روز پنج شنبه ساعت ۲۱

    دربی کرمان بین تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

    تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین بازی خود برابر تیم نساجی مازندران به تساوی دست یافت.

    محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از تساوی تیمش برابر تیم نساجی به عملکرد داوری اعتراض کرد و اشتباهات داوری را در نتیجه بازی موثر دانست.

    در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان در اولین بازی خود برابر تیم تراکتور پیروز شد و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم   از مرز هزار امتیاز در لیگ برتر فوتبال عبور کرد.

    شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برد در دربی کرمان، همچنان به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند و تیمشان را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنند.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان/ روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰

    تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان است.

     تیم فوتبال تراکتور با وجود اینکه در اولین بازی خود برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد، اما بارقه‌های امید را در دل هوادارانش ایجاد کرد.  

    به هر حال تراکتوری‌ها برای اینکه با سیستم و تاکتیک بردیف سرمربی اهل روسیه خود هماهنگ شوند نیاز به زمان دارند تا خودشان را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر فوتبال مطرح کنند.

    در آن طرف، تیم ذوب آهن اصفهان در نخستین بازی خود با وجود اخراج یک بازیکن توانست برابر پرسپولیس مساوی بگیرد و سرخپوشان را در اصفهان متوقف کند.

    البته ذوبی‌ها  در بازی با پرسپولیس نسبت به داوری معترض بودند و طبق نظر کارشناسان داوری یک پنالتی به نفعشان گرفته نشد.

    شاگردان تارتار قصد دارند با کسب امتیاز برابر تراکتور با دست پر به اصفهان برگردند، اما کار سختی در تبریز پیش ر و خواهند داشت.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    مس کرمان- پیکان تهران/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

    تیم فوتبال مس کرمان روز جمعه  به مصاف تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان می‌رود.

    تیم مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال آمده است، در نخستین بازی خود برابر تیم نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

    شاگردان فرزاد حسین خانی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر پیکان اولین امتیاز خود را در لیگ برتر فوتبال بگیرند.

    در آن طرف، تیم پیکان تهران در نخستین بازی خود برابر تیم ملوان پیروز شد و با روحیه بالا به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

    شاگردان  مجتبی حسینی برای دومین بازی متوالی برابر یک تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتبال می‌روند و به نظر می‌رسد کار سختی پیش رو ندارند.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    هوادار- نفت مسجد سلیمان/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

    تیم هوادار یکی از تیم‌هایی است که ورزشگاه اختصاصی ندارد و در ورزشگاه پاس قوامین از حریفان خود میزبانی می‌کند.

    شاگردان عنایتی در هفته اول لیگ برتر فوتبال  توانستند تیم آلومینیوم اراک را شکست بدهند و با روحیه بالا به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.

    تیم هوادار قصد دارد که با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان نشان دهد که پیروزی اش در هفته اول شانسی نبوده است.

    در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان در نخستین بازی خود برابر تیم مس کرمان پیروز شد.

    این تیم جنوبی قصد دارد که با کسب امتیاز در بازی خارج از خانه به مسجد سلیمان برگردد.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    صنعت نفت آبادان- آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰

    تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اولین بازی خود در دربی جنوب برابر تیم فولاد خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت.

    شاگردان پرکاس قصد دارند از میزبانی خود استفاده و با برتری  برابر تیم آلومینیوم اراک  امتیازات اول فصل را به طور کامل جمع کنند تا رتبه خوبی را در فصل جدید به دست آورند.

    در آن طرف،  تیم آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال برابر تیم هوادار شکست خورد و اکنون این تیم اراکی قصد دارد مقابل برزیل ایران جبران مافات کند.

    ملوان - استقلال؛ نبرد برای کسب  اولین امتیاز لیگ در انزلی/  پرسپولیس- فولاد؛ سرخپوشان با حمایت هواداران به دنبال برد فولاد

    پرسپولیس- فولاد / روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰

    این بازی یادآور سوپرجام فصل گذشته است که در سیرجان برگزار شد، مسابقه ای که فولاد با نکونام یک بر صفر پرسپولیس را برد و اولین جام لیگ برتری خود را دشت کرد

    تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود  نتوانست  تیم ۱۰ نفره ذوب آهن را شکست بدهد  و به تساوی دست یافت.

    شاگردان گل محمدی در بازی با ذوب آهن نشان دادند که همچنان در خط حمله ضعف دارند.

    سرخپوشان پایتخت قصد دارند با حمایت تماشاگران خود ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کرده، خودشان را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کنند.

    امید عالیشاه و مرتضی پور علی گنجی با پایان محرومیت خود می‌توانند تیم پرسپولیس را در بازی با فولاد همراهی کنند. البته مجوز بازی پورعلی گنجی هنوز از سوی باشگاه شنژن چین صادر نشده است. علاوه بر این،  حامد پاکدل همچنان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

    مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند تا قبل از بازی با فولاد بتوانند مجوز و کارت بازی لوکادیا مهاجم هلندی  خود را بگیرند و روز جمعه از او استفاده کنند.

    در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان در دربی جنوب برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت.

    شاگردان نکونام قصد دارند با برتری برابر تیم پرسپولیس دست پر به اهواز برگردند، اما کار سختی برابر هواداران سرخپوش پیش رو خواهند داشت.

    پویشگر: خبرپو     منبع: باشگاه خبرنگاران

    ۸:۰۵:۲۷ | پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | Thursday 18 / 08 August / 2022
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز