#غزه #مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #مشاهده سود سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir #ماه مبارک رمضان #یارانه و کالابرگ الکترونیک #بیت‌کوین #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

بارسلونا - رئال؛ نبرد دو غول لالیگا بدون حضور تماشاگران

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امروز در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • از کجا بفهمیم باتری خراب است یا دینام خودرو؟
  • با پارکت چوبی آیلکس، به خانه خود گرما و زیبایی ببخشید
  • یک خبر شبانگاهی از واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
  • زمستان می ماند
  • ۴ راه برای صمیمیت بین زوجین در زندگی / عدم صمیمت زندگی زناشویی را با این ۴ شیوه درمان کنید
  • میلیاردر معروف: افزایش قیمت بیت کوین تا بی‌نهایت ادامه خواهد یافت!
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران
  • کدام کشور برای اولین تجربه سفر خارجی مناسبه؟

  • به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته هفتم لالیگا، تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا امروز (شنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

    تقابل بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی صورت می‌گیرد که ۲ تیم شرایط مطلوبی ندارند و شکست هر کدام از آن‌ها در ال کلاسیکو می‌تواند انتقادات را از سرمربیان ۲ تیم به اوج برساند.

    تقابل لشکر شکست خورده رئال مادرید با کاتالان‌های کم رمق

    رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان پیش از بازی برابر ال کلاسیکو متحمل ۲ شکست خانگی ناامید کننده برابر تیم‌های نه چندان قدرتمند کادیز و شاختار دونتسک شد تا رئال مادرید با ۲ رکورد منفی به استقبال ال کلاسیکو برود.

    پس از تغییر فرمت لیگ قهرمانان در سال ۱۹۹۳ سابقه نداشت که کهکشانی‌ها در نخستین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورند. از طرف دیگر ۲ شکست خانگی پیاپی در کارنامه مربیگری زیدان در رئال مادرید دیده نمی‌شد، اما پیش از مصاف حساس با بارسلونا، رئال مادرید این اتفاقات ناگوار را تجربه کرد.

    در طرف مقابل بارسلونا هم شرایط نسبتا بهتری دارد، اما کاتالان‌ها هم در چهارمین بازی خود در فصل جدید لالیگا، نخستین شکست شان برابر ختافه را تجربه کردند. بارسلونا با هدایت کومان هنوز محک جدی نخورده و به همین دلیل ال کلاسیکو می‌تواند نخستین چالش دشوار سرمربی هلندی در نیوکمپ باشد.

    هواداران بارسلونا که هنوز تلخیِ شکست سنگین و تحقیر آمیز تیمشان برابر بایرن مونیخ و حواشی دلهره آورِ مربوط به جدایی لیونل مسی را فراموش نکرده اند، انتظار دارند آبی و اناری پوشان در بازی خانگی پیش رو که بدون حضور آن‌ها برگزار می‌شود، رقیب دیرینه را شکست دهد.

    امید‌های گلزنی؛ ال کلاسیکو به فصل کم فروغ ستاره‌ها رونق می‌دهد؟

    لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در بازی‌های فصل جدید آمار گلزنی خوبی نداشته و در ۴ بازی تیمش در لالیگا تنها یک بار گلزنی کرده، اما آنسو فاتی موفق شده ۳ بار دروازه حریفان را باز کند. همچنین فیلیپه کوتینیو که دقایق کمتری فرصت بازی به دست آورده، هر گاه در ترکیب بارسلونا حضور داشته، در قامت یک مهاجم مکمل قابل اتکا ظاهر شده و نمایش‌های امیدوار کننده‌ای ارائه کرده است.

    این ۳ بازیکن امید‌های اصلی بارسلونا هستند و در صورت درخشش آن‌ها در بازی حساس برابر رئال مادرید، نیوکمپ پس از ۲ سال شاهد پیروزی آبی اناری پوشان خواهد شد.

    کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید نیز شرایطی مشابه لیونل مسی دارد و تنها یک بار موفق شده دروازه حریفان را باز کند، اما وینیسیوس جونیور در بازی‌های اخیر بار خط حمله کهکشانی‌ها را به دوش کشیده و با ۳ گل، برترین گلزن تیمش در فصل جدید لالیگا به شمار می‌رود.

    با این حال هواداران و سر مربیان ۲ تیم برای بازی فردا روی درخشش کریم بنزما و لیونل مسی که با کوله باری از تجربه در ال کلاسیکو حاضر می‌شوند، حساب ویژه‌ای باز کرده اند و امیدوارند ستاره‌های تیمشان در این تقابل حساس، پرفروغ‌تر ظاهر شوند.

    کومان - زیدان؛ راه رفتن رویِ لبه تیغ ال کلاسیکو

    تقابل‌های بارسلونا و رئال مادرید از سال‌ها پیش مورد توجه فوتبالدوستان از سراسر دنیا بوده و این بازی حیثیتی به عنوان مهم‌ترین بازی باشگاهی جهان شناخته می‌شود.

    این دیدار که در بیشتر مواقع جذاب از آب درمی آید و به دلیل حضور ستاره‌های فوتبال جهان در ترکیب ۲ تیم بار فنی بسیار بالایی دارد، تقابل ویژه‌ای به شمار می‌رود و شاید بتوان گفت تنها تشابه ال کلاسیکو با دیگر بازی ها، ۳ امتیازی بودن آن است.

    در شرایطی که زین الدین زیدان به دلیل شکست خانگی رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک که چند مهره اصلی خودش را هم در اختیار نداشت، مورد شماتت رسانه‌ها و هواداران مادریدی قرار گرفته و گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او ردیف شده اند، باخت در بازی خارج از خانه مقابل بارسلونا می‌تواند پروسه اخراج او را جلوتر بیندازد.

    روی نیمکت بارسلونا نیز رونالد کومان، نخستین حضورش به عنوان سرمربی در ال کلاسیکو را تحربه می‌کند. البته کومان با جو ال کلاسیکو آشنایی دارد و در دوران بازیگری ۱۴ بار با پیراهن آبی و اناری به مصاف حریف کهکشانی رفته و آمار متوسطی از خود برجا گذاشته است.

    سهم کومان از ۱۴ ال کلاسیکو ۶ پیروزی، ۳ تساوی و ۵ شکست بوده است. سرمربی هلندی نسبت به همتای خود در رئال مادرید، فراغ بال بیشتری دارد و با استرس و فشار کمتری به استقبال ال کلاسیکو خواهد رفت، اما او هم به خوبی می‌داند که یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های حفظ نیمکت سرمربیگری تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و رئال مادرید، سربلندی در تقابل‌های حیثیتی مانند ال کلاسیکو است که هواداران ۲ تیم آن را نه به عنوان یک مسابقه فوتبال، بلکه جنگی تمام عیار درون مستطیل سبز می‌شناسند.

    پویشگر: خبرپو     منبع: باشگاه خبرنگاران

    ۱۴:۰۹:۲۳ | شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ | Saturday 24 / 10 October / 2020
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز