#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #هواشناسی #ماه رمضان #وضعیت راه ها #بیت‌کوین #یارانه و کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

وحشت اسرائیل از توافق هسته‌ای ایران/ سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

نگرانی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و غرب و همکاری اطلاعاتی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام با سرویس‌های غربی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: رجب طیب اردوغان با پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، با چالش‌های اقتصادی، امنیتی و سیاسی رو به رو است. از سوی دیگر سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام نشست‌هایی با مسئولان سرویس‌های امنیتی آمریکا و کشورهای غربی برگزار کرده است.

 

وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

روزنامه القدس العربی با اشاره به تحولات سودان نوشت: نگرانی‌ها در سودان نسبت به تبدیل شدن درگیری میان ارتش و شبه نظامیان پشتیبانی سریع، به یک جنگ داخلی گسترده، شدت پیدا کرده است به ویژه آنکه به تازگی حاکم دارفور از شهروندان ساکن این منطقه خواسته برای حفاظت از اموال خود سلاح بردارند.

پیش از آن نیز وزیر دفاع سودان از نظامیان بازنشسته خواسته بود سلاح به دست بگیرند. در حال حاضر درگیری‌ها در تعدادی از شهرهای دارفور و شهر خارطوم از سرگرفته شده است.

 

وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

روزنامه رأی الیوم با اشاره به توافق هسته‌ای ایران نوشت: رسانه‌های عبری زبان از نگرانی‌های مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به توافق هسته‌ای مرحله‌ای میان ایران و غرب، پرده برداشته‌اند. تحلیلگران صهیونیست معتقدند که سخنان مسئولان ایرانی مبنی بر وجود رایزنی‌ها با کشورهای غربی برای دستیابی به توافق هسته‌ای، باعث شده، مقامات صهیونیست نسبت به هرگونه تلاش برای دستیابی به یک توافق هسته‌ای جدید، به شدت نگران شوند.


  • تور قشم لحظه آخری از 2,990,000 تومان
  • تور وان لحظه آخری از 8,970,000 تومان
  • تکلیف حداقل حقوق کارگران روشن شد؟ + جزئیات
  • سقف سرمایه گذاری در صندوق پایا با رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد رسید
  • عیدی جدید دولت به مردم / افزایش چشمگیر یارانه در ۱۴۰۳
  • نسخه یک اقتصاددان درباره دستمزد ۱۴۰۳
  • ارزیابی دوازده کارشناس داوری درباره دیدار استقلال - پرسپولیس: در دربی 103 پنالتی گم شد!؟
  • پشت‌پرده فروش کباب ارزان
  • چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟
  • مقایسه بازدهی بازار‌ها در سال ۱۴۰۲ / خودرو برنده شد؟

  •  

    وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

    روزنامه یمنی المسیره نیز با اشاره به تداوم تجاوزات ائتلاف سعودی علیه این کشور نوشت: در جریان حملات ائتلاف سعودی علیه روستاهای استان صعده، یک شهروند یمنی مجروح شده است. همچنین انفجار مین‌های برجای مانده از متجاوزان در استان الجوف، منجر به شهادت ۲ کودک که با یکدیگر برادر بودند، شد.

     

    وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

    روزنامه سوری الثوره در مقاله‌ای نوشت: تاریخ نشان می‌دهد که آمریکا نخستین کشوری است که علیه یک کشور دیگر از سلاح هسته‌ای استفاده کرده است. از کشوری که دست به چنین کاری می‌زند بعید نیست با ایجاد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی، سلاح‌های میکروبی برای کشتار انسان‌ها بسازد. صدها آزمایشگاه، طی سالهای گذشته برای گسترش این دست از سلاح‌ها و استفاده از آنها در بسیاری از کشورهای جهان به شکل بیماری‌های واگیردار فعالیت کرده‌اند.


  • استخدام های جدید سال 1403 (دولتی و مهم)
  • خرید تور تایلند لحظه آخری از 59,600,000 تومان
  • رقم یارانه نقدی تغییری می‌کند؟
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • مابه التفاوت مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی پرداخت خواهد شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • افزایش حداقل دستمزد کارگران به میزان ۳۵.۳ درصد برای سال آینده
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام
  • ۳ درس مهمی که در دوره‌های صعود بازار کریپتو نباید فراموش کنیم!
  • استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

  • آمریکا بعد از تمام این اقدامات، در حالی که در نزدیکی کشورهای مثل روسیه، چین و کره جنوبی فتنه انگیزی می‌کند، برای امنیت و صلح جهانی اشک می‌ریزد. به نظر می‌رسد آمریکا نمی‌تواند خود را بدون دشمن خارجی جعلی، تصور کرده و از همپیمانان خود برای مبارزه با این دشمن خیالی تا آخرین سرباز، مایه بگذارد. آیا اوکراین مثال خوبی برای این موضوع نیست؟

     

    وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

    روزنامه لبنانی البناء با اشاره به پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نوشت: دور دوم انتخابات ترکیه وجود یک شکاف در جامعه این کشور را نشان داد؛ شکافی که برخواسته از ۳ بحران بزرگ است: بحران اقتصادی روزافزون در ترکیه، پرونده آوارگان سوری در این کشور و مسائل امنیتی با کشورهای همسایه در سایه مسأله کردها. اردوغان کلیدهای سحرآمیز برای حل این قفل‌ها در دست ندارد چرا که حل بحران اقتصادی نیازمند تأمین امنیت و ثبات ترکیه در سایه برقراری روابط بین المللی متوازن است.

    از سوی دیگر مسائل اقتصادی ترکیه به رابطه این کشور با روسیه و ایران گره خورده است. هر دو کشور همپیمان سوریه هستند و پرونده چالش‌های امنیتی کردها و آوارگان سوری، با این کشور در ارتباط است. این در حالیست که دمشق شرط از سرگیری رابطه با ترکیه را عقب نشینی نظامیان این کشور و محو تشکل‌های شبه نظامیان در شمال شرقی و غربی سوریه اعلام کرده است.

     

    وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

    روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: ابومحمد الجولانی سرکرده هیأت تحریر الشام اخیراً نشست‌هایی با مسئولان اطلاعاتی غربی به ویژه آمریکا و فرانسه داشته است. این اقدامات با هدف بازسازی وجهه و جایگاه تشکیلات تروریستی مذکور صورت می‌گیرد تا در میان محافل غربی مقبول واقع شود.

    الجولانی همزمان تلاش دارد رقبای خود را تدریجاً از عرصه کنار زده و دایره قدرت خود را در شمال سوریه گسترش دهد به ویژه آنکه اخباری در خصوص طرح آنکارا برای عادی سازی روابط با دمشق منتشر شده است.

     

    وحشت تل‌آویو از توافق هسته‌ای ایران/سلاح میکروبی آمریکا علیه جهان

    روزنامه العربی الجدید با اشاره به بحران اقتصادی در آمریکا نوشت: کاخ سفید و مذاکره کنندگان جمهوری خواه به توافق ابتدایی در خصوص افزایش سقف بدهی‌های آمریکا دست یافته‌اند. به نظر می‌رسد این توافق می‌تواند فعلاً جلوی یک زلزله علیه اقتصاد جهانی را بگیرد و بحران بزرگی را علیه آمریکا به تأخیر بیاندازد. این توافق، یک فاجعه مالی گسترده در آمریکا به تأخیر انداخته و فعلاً ثبات ایجاد کرده است.

     
    پویشگر: خبرپو     منبع: مهر

    ۱۶:۵۵:۲۰ | دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | Monday 29 / 05 May / 2023
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز