#کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

بازار رمزارز صعودی می‌شود یا نزولی می‌ماند

بیت‌کوین تلاش ناموفقی برای به دست آوردن دوباره سطح ۲۰هزار دلار انجام داد که قیمت را دوباره به سطح ۱۹هزار بازگرداند. در این گزارش سعی می‌شود ادامه تحرکات بیت‌کوین را کمی شفاف‌تر بررسی کنیم.

بازار رمزارز صعودی خواهد شد یا نزولی می‌ماند / تریدرها بخوانند

به گزارش تجارت‌نیوز، افزایش‌های ۶ درصدی پس از ضررهای سنگین در اوایل هفته، یک تسکین خوشایند بود، اما جهت مشخصی نداشت. فعالان بازار هنوز در مورد نحوه عملکرد بیت‌کوین با بسته شدن کندل ماهانه سپتامبر این رمزارز دچار سردرگمی و اندکی احساس ترس شدند.

در تفسیری از ایده اکثر تحلیلگران بازار رمزارز می‌توان این گونه بیان داشت که سطح ۱۸ هزار دلار از منظر بیشتر فعالان کریپتو، می‌تواند سطح مناسبی برای حمایت بیت‌کوین و بازار رمزارز باشد. این دیدگاه در گزارش روز گذشته نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت که پیشنهاد می‌شود برای درک بهتر اهمیت سطح ۱۸ هزار دلار حتما این گزارش را مطالعه کنید. لینک گزارش در پایین قرار گرفته است.

دومین نکته حائز اهمیت درباره شرایط بازار کنونی، مدت زمان حرکت بیت‌کوین در یک حرکت نوسانی و درجا است. نکته جالب این است که بیت‌کوین در چرخه‌های گذشته خود در بین بازه ۳۰ تا ۵۰ روز حرکات جانبی خود را به اتمام می‌رساند. در روند کنونی بیت‌کوین بیش از ۱۰۸ روز است که در یک روند نوسانی و اصلاحا side، همچنان در حال ادامه دادن است.


  • تور مشهد لحظه آخری از 1,480,000 تومان
  • تور قشم لحظه آخری از 1,790,000 تومان
  • اجتناب روانی چیست؟ + راه غلبه بر اجتناب روانی و اضطراب
  • «ال‌نینو» و «لانینا» در راه ایران؛ چه چیز در انتظار آب و هوای ایران است؟
  • مدارس فارس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فارس شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان
  • اولین تصاویر مینی ون لوکس چری اکسید منتشر شد + عکس
  • حقایقی جالب در مورد فرانسه
  • ثبت نام مسکن بهزیستی ۱۴۰۳شروع شد+ مدارک ثبت نام مسکن بهزیستی ۱۴۰۳
  • اقدام عجیب نهنگ ناشناس در آستانه هاوینگ؛ ۱۶ هزار BTC به بایننس ارسال شد!
  • شرایط ثبت نام مسکن ملی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

  • رمزارز

      شرایط شاخص ترس و طمع در بیت‌کوین

    در وضعیت کنونی بازار و سابقه دو هفته اخیر بیت‌کوین، شاخص ترس و طمع این رمزارز همچنان نتوانسته از سطح ۲۵ واحد عبور کند. این به این معناست که وضعیت سنتیمنت فعالان بازار دو هفته است در بازه ترس مطلق قرار گرفته و بهبود نیافته است.

    به عقیده تحلیلگران سنتیمنت این وضعیت پایدار نخواهد ماند و به زودی شاهد بهبود این شاخص خواهیم بود. که این موضوع می‌تواند سیگنالی برای صعود موقت قیمت باشد. چرا موقت؟

    با وجود بهبود وضعیت سنتیمنت بیت‌‎کوین، همچنان شرایط تکنیکال و اخبار کلان علیه این رمزارز و بازار کریپتو هستند. گفتنی است در کنار تحلیل سنتیمنت سایر جوانب نیز حائز اهمیت هستند.

    با در نظر گرفتن این جوانب باید گفت، حمایت روانی، تکنیکال و منطبق بر تحلیل‌های درون شبکه، سطح ۱۸ هزار دلار است. با اولویت قرار دادن این گزاره باید گفت هر گونه صعود پیش‌روی بیت‌کوین موقتی خواهد بود. توصیه می‌شود اگر وارد پوزیشن معاملاتی در این جهت می‌شود حتما سطح بهینه استاپ‌لاس خود را مشخص کنید.


  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
  • ۵ فرودگاه کشور در حالت آماده باش / موضوع چیست؟
  • ریزش قیمت دو محصول پرطرفدار ایران خودرو
  • اعلام میزان خسارات و تلفات حمله ایران به اسرائیل
  • پیش بینی اینشتین درست از آب درآمد / موتور هسته ای خودرو تحقق یافت
  • خط و نشان مدافع صنعت نفت آبادان برای پرسپولیس
  • نظر کارشناس داوری درمورد پنالتی و یک گل مشکوک پرسپولیس

  • در ادامه گزارش با نظر به سوالات بسیاری از دنبال‌کنندگان، به این مسئله می‌پردازیم که اصلا رمزارزها چگونه می‌توانند به اقتصاد کمک کنند. تاثیر اقتصادی رمزارزها چیست؟

    رمزارز‌ها بسیار فراتر از یک نوآوری مالی هستند. آن‌ها یک شکل اجتماعی، فرهنگی و فناوری پیشرفته هستند. ارزهای رمزنگاری شده از طریق ویژگی‌های بنیادی خود، این پتانسیل را دارند که اقتصاد را به شدت تحریک کنند.

    رمزارزها دارایی‌های دیجیتالی هستند که با الگوریتم های رمزنگاری مدیریت می‌شوند. انواع مختلفی از ارزهای رمزنگاری شده وجود دارند که بیت‌کوین (BTC) احتمالاً شناخته شده ترین ارز دیجیتال بین مردم است، اما هزاران ارز دیجیتال دیگر در طول زمان ظهور کرده‌اند. همچنین استیبل‌کوین‌ها نیز، ارزهای رمزنگاری شده‌ای هستند که ارزش آنها به عنوان مثال برابر با یک ارز فیات، اوراق بدهی یا کالاهایی مانند طلا هستند.

    هنگامی که قیمت ارزهای دیجیتال در حال اصلاح است و شاخص ترس و طمع بالا می‌رود. چیزی که مهم است درک تأثیر گسترده‌تر ارزهای دیجیتال فراتر از نوسانات روزانه قیمت آن است. موارد استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری‌های بلاکچین زیربنایی آن‌ها با سرعتی تصاعدی در حال توسعه هستند. تأثیر اقتصادی عظیم ارزهای دیجیتال بر اقتصاد جهانی بخش‌های فراتر از مرزهای ملی را کاهش می‌دهد و از چیزی فراتر می‌رود که چندی پیش غیرممکن بود.

    رمزارزها مانند هر ابزار یا فناوری، مزایا و معایبی دارند. تاثیرات مثبت ارزهای دیجیتال بسیار عمیق هستند. یکی از بزرگترین مزیت‌ها، مسلماً دسترسی شبانه روزی آن‌ها است. با ارزهای رمزنگاری شده، می‌توان بدون دخالت اشخاص ثالث مانند بانک‌ها، پرداخت و یا مبادله کرد. وضعیت سیستم مالی فعلی مسلماً بسیاری از افراد را در سطح جهان دچار چالش کرده. این در حالی است که بیش از ۱٫۷ میلیارد نفر حساب بانکی ندارند.

    به دلیل در دسترس بودن رمزارزها، ارزهای رمزپایه ممکن است انگیزه مراودات مالی در سطح جهان را تشویق کنند. برای جمعیت‌های محروم و بدون بانک که یک میلیارد نفر از آنها تلفن همراه دارند، استفاده از رمزارزها فرصتی مناسب است. بنابراین می‌توان استدلال کرد که ارزهای دیجیتال ذاتاً برای اقتصاد خوب هستند. کریپتو چگونه از تورم محافظت می‌کند؟

    پاسخ به اینکه آیا ارزهای دیجیتال و به طور خاص بیت‌کوین از تورم محافظت می‌کنند یا خیر، ممکن است به موضع شما بستگی داشته باشد. برخی ممکن است تصمیم بگیرند که سرمایه خود را در استیبل کوین‌های دارای پشتوانه خوب بسپارند.

    ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین به طور سنتی به عنوان محافظی در برابر تورم در نظر گرفته می‌شدند. اعتقاد بر این است که عرضه محدود این رمزارز و ماهیت غیرمتمرکز آن به افزایش ارزش بیت‌کوین موجود و آنهایی که هنوز استخراج نشده‌اند کمک می‌کند.

    مزایای کریپتوکارنسی نسبت به فیات و کاربرد آنها به ویژه در کشورهایی که ۵۰ درصد یا بیشتر در برابر دلار آمریکا کاهش ارزش داشته‌اند (طی ده سال گذشته) قابل توجه است. به عنوان مثال ونزوئلا، لبنان، ترکیه، سورینام یا آرژانتین را می‌توانید بررسی کنید.

    پویشگر: خبرپو     منبع: تجارت نیوز

    ۸:۲۳:۳۱ | دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | Monday 03 / 10 October / 2022
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز