#یورو 2024 #نقل و انتقالات فوتبال #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

بهترین شهرهای ساحلی روسیه برای تعطیلات تابستانی 1403

تابستان فرا رسیده و زمان آن است که به فکر یک سفر ساحلی مناسب برای فصل تابستان با شرایط عالی باشید.

روسیه با خط ساحلی طولانی و متنوع خود، دارای مقاصد بی‌شماری برای گذراندن تعطیلات تابستانی به شمار می‌رود. می‌توانید هزینه‌های این سفر تابستانی را در صفحه قیمت تور روسیه بررسی کنید.

بهترین شهرهای ساحلی روسیه برای تعطیلات تابستانی 1403

معرفی بهترین شهر‌های روسیه برای سفر در فصل تابستان

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، روسیه کشوری پهناور با خط ساحلی طولانی در امتداد سه اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی است. این تنوع منجر به طیف گسترده‌ای از سواحل می‌شود، از استراحتگاه‌های گرم دریای سیاه گرفته تا روستاهای ماهیگیری قطبی. در اینجا به بررسی چند مورد از بهترین شهرهای روسیه که دارای ساحلی بسیار زیبا نیز هستند، خواهیم پرداخت.

سواحل شهر سوچی

یکی از بهترین شهر‌های روسیه به منظور سفر در فصل تابستان، سوچی است که در سواحل دریای سیاه قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای نیمه گرمسیری، سواحل زیبا و طیف گسترده‌ای از هتل‌ها، رستوران‌ها و امکانات رفاهی مختلف است. اما قبل از سفر به این شهر هزینه‌های سفر به آن را در صفحه تور سوچی بررسی کنید.

سواحل سیاه و آتشفشانی خالاکتیرسکی

ساحل Khalaktyrsky در کامچاتکا روسیه نیز به‌عنوان یکی از زیباترین و مشهورترین سواحل این کشور شناخته می‌شود. این ساحل با ماسه‌های سیاه‌رنگ آتشفشانی که ضخامت آن‌ها به 20 متر می‌رسد، خود را از سایر سواحل متمایز می‌کند. این ماسه‌های سیاه حاصل از فوران‌های مداوم آتشفشانی در شبه‌جزیره هستند. هر موجی که به ساحل می‌رسد، ذرات ریز آتشفشانی را به ساحل می‌آورد و آن‌ها را بر جای می‌گذارد. این پدیده نادر، ساحل Khalaktyrsky را به یکی از جاذبه‌های منحصر به ‌فرد منطقه تبدیل کرده است.

سواحل رمانتیک و بهشتی تارکوفکا

اگر به دنبال فرار از شلوغی و غوغای شهر و غرق شدن در آرامش طبیعت هستید، ساحل تارکوفکا در خلیج فنلاند گویی بهشت گمشده شما است. این ساحل بکر و خلوت با تپه‌های شنی و صخره‌ای، مناظر چشم‌نوازی را پیش روی شما قرار می‌دهد که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. فضای رمانتیک و آرام این ساحل، آن را به مقصدی ایده‌آل برای زوج‌ها تبدیل کرده است. برای دسترسی به این ساحل، می‌توانید از شهر سن پترزبورگ با اتوبوس یا قطار به سمت Zelenogorsk حرکت کنید و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس محلی به تارکوفکا بروید.

سواحل رمانتیک و بهشتی تارکوفکا

تماشای شفق‌های قطبی در سواحل مورمانسک

یکی دیگر از بهترین شهرهای روسیه، مورمانسک است که به عنوان شمالی‌ترین شهر روسیه در داخل دایره قطب شمال قرار گرفته است. این شهر دارای آب و هوای سخت و قطبی است، اما دارای مناظر خیره کننده و فرصت های زیادی برای فعالیت های زمستانی مانند اسکی، اسنوبرد و سورتمه سواری است. مورمانسک همچنین یک پایگاه مهم نظامی برای روسیه به حساب می‌آید. این شهر همچنین به واسطه داشتن شفق‌های قطبی زیبا از بهترین شهر‌های روسیه و از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به شمار می‌رود.

ساحل ولادی وستوک و بندر پر جنب و جوش آن

یکی دیگر از بهترین شهر‌های روسیه، شهر ولادی وستوک است که در دورترین نقطه شرقی روسیه واقع شده است و دروازه این کشور به اقیانوس آرام است. این شهر دارای بندری پر جنب و جوش، تاریخ غنی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده است. ولادی وستوک همچنین یکی از بهترین مکان‌های روسیه برای دیدن شفق شمالی است.

ساحل Podrezovo با آب‌های زلال

ساحل پودرزوو نیز که یکی از بهترین شهرهای روسیه نیز هست، به عنوات بهشت ماسه‌های سفید و آبی در مسکو شناخته می‌شود. این ساحل با ماسه‌های سفید و آب‌های زلال، مقصدی محبوب برای تفریح و آرامش در میان مردم محلی و توریست‌ها است. همچنین بومیان این منطقه معتقدند که ماسه و آب این ساحل خواص درمانی دارد و از آن برای رفع برخی از مشکلات جسمی استفاده می‌کنند. برای دسترسی به این ساحل، می‌توانید از مترو مسکو به ایستگاه Strogino بروید و سپس با اتوبوس به ساحل پودرزوو برسید. در نزدیکی ساحل پودرزوو، رستوران‌های متعددی با غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و هتل‌های لوکس برای اقامتی آسوده وجود دارد.

سنت پترزبورگ

یکی دیگر از بهترین شهرهای روسیه و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری، شهر زیبای سنت پترزبورگ است. این شهر که در خلیج فنلاند واقع شده است از لحاظ بزرگی رتبه دوم را در بین تمام شهرهای روسیه به خود اختصاص داده است. سنت پترزبورگ همچنین خانه برخی از مشهورترین موزه‌ها و تئاترهای جهان است و از تعدادی کانال، پل و ساختمان تاریخی نیز برخوردار است.

آرخانگلسک

علاوه‌بر موارد ذکر شده، یکی دیگر از بهترین شهرهای روسیه، شهر آرخانگلسک است که در سواحل دریای سفید واقع شده است و قدیمی‌ترین شهر بندری در شمال روسیه به حساب می‌آید. این شهر دارای مرکز تاریخی جذاب، تعدادی موزه و کلیسا و مجسمه برنزی عظیم لنین است. آرخانگلسک همچنین نقطه شروع بسیاری از سفرهای دریایی به قطب شمال است.

دریافت مشاوره رایگان قبل از سفر تابستانی روسیه

همان‌طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، فصل تابستان فرصت بسیار مناسبی برای سفر به شهر‌هایی با سواحل زیبا و منحصر به فرد است. برای شرکت در تورهای ساحلی یکی از محبوب‌ترین کشورها، کشور روسیه است که دارای تعداد زیادی شهر ساحلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. البته شناخت بهترین شهر‌های روسیه برای سفر و انتخاب بهترین تورها نیز کار آسانی نیست. آژانس مسافرتی نهال گشت به شما در انجام این امر کمک می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات مختلفی همچون هزینه سفر به روسیه، به وبسایت رسمی این آژانس مسافرتی مراجعه کنید.


۱۲:۴۰:۵۱ | چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ | Wednesday 03 / 07 July / 2024