#مشاهده دهک خانوار, درخواست بررسی دهک و دانلود اپلیکیشن شما در سایت حمایت hemayat.mcls.gov.ir #دریافت اینترنت رایگان در سامانه دولت من my.gov.ir #هواشناسی #ماه رمضان #وضعیت راه ها #بیت‌کوین #یارانه و کالابرگ الکترونیک #غزه #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش و پرورش

دور دوم مذاکرات ایران و کی‌یف درباره سانحه هواپیمای اوکراینی آغاز شد

دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین در مورد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی صبح امروز دوشنبه در تهران آغاز شد. این مذاکرات قرار است تا ۳۰ مهرماه ادامه داشته باشد.


  • تور گرجستان لحظه آخری از 8,090,000 تومان
  • تور آنتالیا لحظه آخری از 18,990,000 تومان
  • یک خبر شبانگاهی از واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
  • زمستان می ماند
  • با پارکت چوبی آیلکس، به خانه خود گرما و زیبایی ببخشید
  • ۴ راه برای صمیمیت بین زوجین در زندگی / عدم صمیمت زندگی زناشویی را با این ۴ شیوه درمان کنید
  • بایک بیجینگ BJ30 رقیب جدید کراس اوورهای آفرودی + عکس
  • حقوق کارگران به ۱۷ میلیون تومان رسید؟ / آخرین جزئیات درباره نشست دستمزد کارگران
  • شادترین😄 و غمگین ترین😔 کشورهای جهان؛ جایگاه ایران و میزان شادی
  • میلیاردر معروف: افزایش قیمت بیت کوین تا بی‌نهایت ادامه خواهد یافت!

  • به گزارش ایسنا، محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان سرپرستی تیم ایران در در این دور از مذاکرات را بر عهده دارد و معاون حقوقی وزیر امور خارجه اوکراین ریاست تیم کشورش را بر عهده دارد. این مذاکرات از امروز تا ۳۰ مهرماه در تهران ادامه خواهد داشت.

    آغاز دور دوم مذاکرات ایران و کی‌یف درباره سانحه هواپیمای اوکراینی

    در جریان این مذاکرات در ابتدا جلسات کارشناسی کمیته‌ها برگزار می شود و سپس معاونین وزیران امورخارجه دو کشور نتایج جلسات کارشناسی را مورد بحث قرار خواهند داد. 
    محسن بهاروند معاون وزیر خارجه و رییس هیات ایرانی در این مذاکرات، در مورد محور رایزنی های تهران و کی‌یف دراین دور از مذاکرات گفته است: در این دور از مذاکرات سه جلسه فنی برگزار خواهد شد یکی از این جلسات در مورد بحث‌های فنی است که سازمان هواپیمایی انجام خواهد داد. یک جلسه در مورد مسائل قضایی است که همکاران قوه قضاییه انجام می‌دهند و یک جلسه هم در مورد مسائل حقوقی درباره میزان غرامت افراد و هواپیماست.
    بهاروند با بیان اینکه پس از آنکه این سه گروه با یکدیگر ملاقات کرده و پیشرفت حاصل شد، یک جلسه عمومی خواهیم داشت، افزود : در آن جلسه، من و همتای اوکراینی به علاوه همه گروه‌هایی که با هم مذاکره کردند، حضور خواهیم داشت و پیشرفت‌های آنها را می‌بینیم.
    وی ادامه داد: اگر راهنمایی لازم باشد، راهنمایی‌هایی را انجام می‌دهیم و قدم‌های بعدی را تعریف می‌کنیم که دور بعدی مذاکره باشد. سعی‌مان این است که هر چه سریعتر در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه برسانیم

    به گزارش ایسنا، دور اول این  مذاکرات در روزهای ۹ و ۱۰  مرداماه سال جاری به سرپرستی محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در شهر کی‌یف اوکراین برگزار شد .

    در ملاقات هیات ایرانی با "یوگنی ینین" معاون وزیر امور خارجه و هیات کارشناسی اوکراینی، ابعاد مختلف فنی و حقوقی حادثه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ادامه مسیر همکاری های دو کشور توافقات لازم بدست آمد. 
    پس از مذاکرات دوجانبه معاونین وزرای خارجه دو کشور، نشست مجازی با حضور نمایندگان کشورهای دخیل در موضوع شامل کانادا، انگلیس و سوئد برگزار شد.

    در ملاقات  هیات ایرانی با وزیر امور خارجه اوکراین نیز، طرفین با تاکید بر اهمیت حفظ و گسترش روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین، بر ضرورت سریع حل و فصل موضوع سانحه سقوط هواپیما تاکید کردند.
    به گزارش ایسنا، چندی پیش محسن بهاروند معاون وزارت امور خارجه درباره سفر هیات ایرانی به ریاست خود به کی‌یف گفت: این سفر به همراه هیاتی متشکل از ۹ نفر از نمایندگان سازمان‌های ذیربط از نیروهای مسلح، قوه قضاییه، ریاست‌جمهوری و سازمان هواپیمایی کشوری به اوکراین انجام شد و با همکاران اوکراینی مذاکرات خوبی داشتیم.

    بهاروند در خصوص مذاکرات با طرف اوکراینی اظهار کرد: در روز اول سفر با نمایندگان ذیربط اوکراینی و نمایندگان وزارت امور خارجه این کشور مذاکره داشتیم.  در روز دوم هم با وزیر امور خارجه اوکراین مذاکره کردیم. ما نسبت به مذاکراتی که انجام شد تا اینجا خوش‌بین هستیم و تفاهم خوبی با همکاران اوکراینی داشتیم و سعی کردیم که سوءتفاهم‌ها رفع شود.

    پویشگر: خبرپو     منبع: ایسنا

    ۱۲:۰۱:۲۳ | دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | Monday 19 / 10 October / 2020
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز