#غزه #انتخابات مجلس #پرسپولیس #استقلال #اخبار آموزش پرورش و فرهنگیان #قرارداد اجاره رایگان در سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

التماس برای اتحاد؛ بایدن سوگند یاد کرد + فیلم

مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بدون حضور مردم برگزار شد.

التماس برای اتحاد؛ بایدن قسم ریاست جمهوری خورد


  • تور تایلند لحظه آخری از 34,140,000 تومان
  • تور قشم لحظه آخری از 1,790,000 تومان
  • میزان افزایش حقوق بازنشستگان بانک رفاه پس از همسان سازی+جدول
  • پریسا کربلایی حسنی: روش ها و توصیه های طلایی برای تقویت دقت و تمرکز در ایام امتحانات را مطرح کرد
  • تحلیل بیت کوین: نشانه‌ها از پایان روند نزولی قیمت BTC خبر می‌دهند!
  • شهرستان ماکو کجاست؟ | آدرس، جاذبه ها و تفریحات جالب
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • استخدام های جدید سال 1403 (دولتی و مهم)
  • خرید تور وان لحظه آخری از 8,970,000 تومان
  • سرنوشت پرداخت رفاهیات معلمان
  • افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا سوگند خورد که در این سخنرانی به لزوم اتحاد در بین تمامی اقشار آمریکا تاکید کرد و گفت: «از همه مردم می‌خواهم که اتحاد داشته باشند. ما می‌خواهیم با دشمنان، افراطی‌گرایی، بی‌قانونی مبارزه کنیم و با اتحاد می‌توانیم این مسائل را از پیش رو بر‌داریم.»

    رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «امروز روز آمریکاست، روز‌ دموکراسی و روز تاریخ و امید است.» وی در صحبت‌هایش پیروزی خود در انتخابات را پیروزی دموکراسی در کشورش دانست.
    بایدن در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد که کشورش با چالش‌های بسیاری روبه‌رو است که باید با اتحاد مردم آنها را حل کرد و با حل و فصل این مسائل می‌‌توان بار دیگر آمریکا را رهبر جهان کرد.
    وی به سفید‌بر‌تر پنداری و تروریسم داخلی در داخل کشورش اشاره کرد و گفت با این مسائل مقابله خواهیم کرد. 
    رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر بر وجود اتحاد میان مردم کشورش تأکید کرد و گفت: «از همه مردم می‌خواهم که اتحاد داشته باشند. ما می‌خواهیم با دشمنان، افراطی‌گرایی، بی‌قانونی مبارزه کنیم و با اتحاد می‌توانیم این مسائل را از پیش رو بر‌داریم.»
    وی افزود: «عزم من این است، یکپارچه کردن آمریکا. متحد کردن مردم و متحد کردن ملت.»
    وی در ادامه در خصوص برخی اقدامات برای جعل حقایق اذعان کرد: «ما باید فرهنگی که در آن حقایق دستکاری و حتی جعل می‌شوند را رد کنیم.» 
    جو بایدن همچنین به برنامه دولت خود برای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت سرانجام باید به عنوان ملتی واحد رو در روی این بیماری همه‌گیر (کرونا) بایستیم.

    بایدن بعد از ادای سوگند در سخنانی گفت: امروز روز آمریکاست. امروز روز دموکراسی است. امروز روز احیاست. امروز ما ارج می‌نهیم پیروزی یک هدف را که همان دموکراسی است. در این لحظه دموکراسی برنده شد.
    چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا افزود: امروز هم زیر سایه خداوند همه گرد هم آمده‌ایم تا این پیروزی را جشن بگیریم. من از تمام اسلاف خود و شما متشکرم.
    بایدن تاکید کرد: ما راه خود را در پیش خواهیم گرفت. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؛ مثل بحران کرونا، میلیون‌ها شغلی که از دست رفته است، برابری نژادی، کره زمین ما برای بقای خود فریاد می‌زند، اختلافات نژادی و قومی زیاد است، باید با دشمنانی که در مقابلمان هستند مبارزه کنیم، مثل بیماری، نفرت و ... که این امر با وحدت ممکن است.
    جو بایدن مبارزه با کرونا را اولویت خود اعلام کرد اما خیلی زود به افراطی گرایی، خشونت و تروریسم هم اشاره کرد و گفت که باید کشورش مقابله با تروریسم داخلی و تحرکات گروه‌های افراطی حامی برتری نژادی سفیدپوستان را هم در اولویت قرار دهد.
    وی افزود: پیروزی برای ما تضمین شده نیست، اما هر زمان که دور هم جمع شدیم توانستیم بر مشکلات فائق آییم. بدون وحدت صلح و پیشرفتی در کار نیست. وحدت راه پیش روی ماست. ما باید مانند ایالات متحده آمریکا رفتار کنیم. بیایید از نو همه چیز را شروع کنیم. سیاست‌ورزی نباید یک آتش شعله‌ور باشد که همه چیز را بسوزاند.  
    بایدن کنار گذاشتن اختلافات سیاسی را رمز مبارزه با کرونا دانست و گفت: باید با کنار گذاشتن اختلافات خود همچون یک ملت متحد به نبرد با کرونا برویم... باید با وجود تفاوت‌ها، تحمل‌مان را بالا ببریم و تلاش کنیم با قرار دادن خودمان در موقعیت مخالفمان، به یکپارچگی برسیم.
    رییس جمهوری منتخب آمریکا گفت: چند روز بعد از آنکه عده‌ای اوباش خواستند دموکراسی ما را خدشه دار کنند اینجا ایستاده‌ایم و می‌گوییم چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. دموکراسی همین است. اما اختلاف نظرها نباید باعث تشتت ملی شود. من رییس جمهوری همه آمریکا خواهم بود.
    بایدن عنوان داشت: باید اختلاف نظرها را کنار بگذاریم. شکیبایی نشان دهیم. محتاج هم هستیم. باید سیاست‌ورزی را کنار بگذاریم و در برابر کرونا باید به عنوان یک ملت بایستیم.
    وی افزود: آمریکا محک خورد اما قدرتمندتر از قبل برخواهیم خاست. ما در پی احیای ائتلاف‌های خود و شریکی قابل اعتماد برای صلح و امنیت خواهیم بود. من در پیشگاه خداوند سوگند می‌خورم که از شما، آمریکا و دموکراسی حفاظت خواهم کرد.
    مراسم سوگند بایدن در حالی برگزار شد که مراسم امسال با دورهای قبلی بسیار متفاوت بود که این تفاوت هم از ویروس کرونا و هم از تهدید حامیان افراطی ترامپ ناشی شد و مراسم با تدابیر شدید امنیتی و تقریبا بدون حضور مردم اما با حضور ۲۵ هزار نیروی امنیتی برگزار شد.

    بایدن رسما به عنوان رئیس جمهورآمریکا سوگند یاد کرد

    در مراسم تحلیف تعدادی از شخصیت‌های سرشناس سیاسی آمریکا از جمله باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین، میشل اوباما، بانوی اول پیشین، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین، بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا، جورج بوش و همسرش، مایک پنس، معاون ترامپ، میچ مک‌کانل، رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنا، چاک شومر، رهبر دموکراتها در سنا و بسیاری از سناتور و نمانیدگان مجلس حضور داشتند.


    در ادامه اخبار مربوط به این مراسم و حواشی آن را با هم خواهیم خواند:

    21:06) توئیت‌پرس/ بایدن در پایان مراسم تحلیف اوباما را در آغوش گرفت. حمایت‌های اوباما کمک بزرگی به پیروزی بایدن در انتخابات داشت.


    20:57) یورو نیوز/ رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی خود به احترام قربانیان همه‌گیری ویروس کرونا برای لحظاتی سکوت کرد. او در پایان سخنان خود همچنین بر دفاع از قانون اساسی آمریکا و ارزش های دموکراتیک تاکید کرد.

    20:45) یورو نیوز/ جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید کشورش اتحاد خود را با متحدان سنتی خود ترمیم خواهد کرد تا به طور مشترک با چالش‌های پیش‌رو روبرو شوند.


    20:30) خبرگزاری دانشجو/ بایدن سوگند خورد و رسما رئیس جمهور ایالات متحده شد.


    20:20) کامالا هریس به عنوان معاون اول رییس جمهور سوگند یاد کرد.

    19:57) مراسم تحلیف «جو بایدن»، چهل‌وششمین رئیس جمهور آمریکا آغاز شد.

    19:39) خبرگزاری دانشجو/ مایک پنس معاون ترامپ هم به مراسم تحلیف آمد.

    19:20) مهر/ جو بایدن و کامالا هریس وارد ساختمان کنگره شدند.

    19:00) مهر/ باراک اوباما چهل و چهارمین ریس جمهور آمریکا هم اکنون با انتشار تصویری، آغاز ریاست جمهوری بایدن را به او تبریک گفت. اوباما در توئیتر خود نوشت: این بار نوبت تو است.

    18:50) مراسمی برای وداع ترامپ برگزار نشد
    مهر/ بر اساس اعلام منابع رسانه ای، مراسم وداع ترامپ محدود برگزار گردید. همچنین، با درخواست ترامپ برای برگزاری یک رژه نظامی باشکوه مخالفت شد.

    18:45) خبرگزاری دانشجو/ رئیس جمهور آمریکا طبق سنت مراسم تحلیف در این کشور، یادداشتی را برای جانشین خود در کاخ سفید برجای گذاشته است.

    18:30) خبرگزاری دانشجو/ توئیت بایدن پس از ترک کاخ سفید از سوی ترامپ و پیش از آغاز مراسم تحلیف: «این یک روز جدید در آمریکاست»

    18:05) خبرگزاری دانشجو/ بایدن در کلیسا متیو آماده تحلیف ریاست جمهوری
    جو بایدن و همسرش به همراه شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در کلیسای «متیو»/مراسم سنتی پیش از مراسم تحلیف

     

    17:55) خبرگزاری دانشجو/ استفاده از ماسک؛ اولین فرمان اجرایی بایدن
    جو بایدن رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا قرار است امروز بلافاصله بعد از مراسم تحلیف، در اولین فرمان اجرایی خود استفاده از ماسک را در سراسر کشورش اعلام کند.

    17:40) جانسون: مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن هستیم
    فارس/ نخست وزیر انگلیس از آمادگی برای همکاری با «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا در اولویت‌های مشترک از جمله تقویت ناتو خبر داد.

    17:20) ایسنا/ در فرودگاه سنت اندروز با شلیک توپ از ترامپ استقبال شد.

    17:20) ایسنا/ ترامپ در سخنانی ضمن تشکر از مردم و همه دوستان، خانواده و همکارانش طی چهار سال گذشته گفت: کاری که ما کردیم شگفت انگیز بود.ما را به یاد داشته باشید وقتی این موفقیت‌ها را خواهید دید.
    رییس جمهور در حال کناره‌گیری ادامه داد: مایه افتخار بود که رییس جمهوری شما باشم.

    17:00) ایسنا/ به گزارش سی‌ان‌ان، قبل از ترک کاخ سفید از سوی ترامپ، هلیکوپتر ویژه رئیس جمهوری آمریکا در محوطه کاخ سفید فرود آمد و ترامپ به همراه همسرش سوار بر آن شد تا راهی فرودگاه شود و به فلوریدا برود.
    هم زمان با ترک کاخ سفید از سوی ترامپ، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا راهی کلیسا شد تا در مراسم نیایشی شرکت کند.

    پرچم‌ها جای آدم‌ها را گرفتند
    خبرگزاری دانشجو/ مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود. در این مراسم مانند دوره‌‌های قبل تماشاچی و مردم عادی شرکت نخواهند کرد.

    به همین دلیل برگزارکنندگان تصمیم گرفتند در جای خالی مردم صدها هزار پرچم آمریکا نصب کنند.


  • بررسی قیمت خودرو محبوب سایپا (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) / شاهین چند؟
  • اولین گزینه خرید تابستانی استقلال لو رفت
  • آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری
  • حضور همسر و فرزند ستاره پرسپولیس در تمرین جنجالی شد + عکس
  • خودرو جدید چری رونمایی شد، کراس اوور اکسید استرا ET با 1.34 میلیارد تومان + عکس
  • نمایشگاه حمل و نقل ریلی؛ آیینه تمام عیار پیشرفت صنعت ریلی ایران
  • تغییر بزرگ در تپسی ؛ اسنپ در تپسی تکرار می‌شود
  • پریسا کربلایی حسنی: روش هایی برای ایجاد تمرکز در ایام امتحانی
  • پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | هواشناسی خراسان رضوی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

  • پویشگر: خبرپو     منبع: آخرین خبر

    ۲۳:۰۲:۱۷ | چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ | Wednesday 20 / 01 January / 2021
    خرید رپورتاژ آگهی در خبرپو
    آخرین اخبار روز